Vakantie met een Bert of Juul! Perfetto! Lekker Zwitserland en italie door de bergen , overal aanspraak, geluid, geur etc......
Helemaal top.
Veiligheid: moderne autos hebben passieve veiligheid, airbags etc. Een oude heeft actieve veiligheid. Je voelt wat je doet, de wagen laat weten wanneer je te ver gaat.
Wat Roel zegt, ook mijn Peugeot Partner heeft een mega dikke A stijl, je ziet niks. Nee, dan een Berlina of super.....
Condens: Heb ik GEEN last van, gewoon goed in orde maken. Net zo snel zo niet sneller schoon, wegens kleinere ruit.
Ik zou niet naar Italie WILLEN in een moderne auto! Avontuur! Spanning!
Hoe veilig je rijdt heb je grotendeels zelf in de hand.
Ben liever klaarwakker en geconcentreerd achter het stuur van de berlina, waar autorijden nog werken is, dan suf en duf achter het stuur van mijn peugeotje als 'White Van Man"...
Dus: Elk voordeel heb ze nadeel, zei eens iemand....
Kortom: Doe lekker waar je je goed bij voelt.
Note: Apk gehad met de berlina. Mogen verse dorpels in. Resultaat van 24000 km rijden dit jaar.
Het zij zo. Dan maar lassen, en weer lekker weer 240000 erop zetten!

Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end