Hey Roy!Kwam nog een forumlid tegen met een 75 TS rood en flinke deuk ik het linker achterspatbord. Opgelopen tijdens een circuit training in de hagel zei hij...
Dat was ik ja.
De deuk had ik al eerder laten zien en besproken in een ander draadje.
Inderdaad opgelopen door een inschattingsfout in de Kumho die bedekt was met hagel..

Die deuk zit er nog steeds in omdat ik er ivm drukte nog niet aan toegekomen ben.
Morgen ga ik van een sloop-Alfa een linkerachterscherm plukken die mijn bolide weer in de oorspronkelijke staat moet brengen.
Erg lekker gereden gisteren!
Had voorafgaand aan het vrijdrijden het eerste deel van mijn driftcursus net afgerond dus ik was al aardig in de stemming

Was wel erg druk, met heel verschillende auto's en rijniveau..
Er reden nog iets van 3 rode 75's rond; eentje met schade linksvoor, een 3.0 en een met veel witte bestickering die er erg fijn uitzag. Mensen van hier?
Helaas moest gisteren de andere achterkant van mn 75 ook pijn lijden; toen een vriend van mij reed mislukte een inhaalmanoeuvre bij de Audi S waardoor het glaasje van het achterlicht is verbrijzeld.
Maargoed..da's een spreekwoordelijk schrammetje.
Ook de auto van Rees Cees gezien.
Zag er indrukwekkend professioneel uit! Erg mooi!
Dito geluidje ook

Lekker rauw.
Maargoed, mn racelicentie is inmiddels in de pocket en zie na gisteren des te meer uit naar het komende jaar waarin ik veeeeel wil gaan rijden!