Remco S
Guru
Guru

wat een ............

za feb 11, 2006 11:28

Reed ik gister over de A6 thv Almere naar huis, ik was net een mercedes aan het in halen (ik reed op dat moment 125/130 op de linker baan) Zit er een Volkwagen passat 48-pl-xj op de bumper die mijn inhaal actie niet kon waarderen. Wat doet die ..., die haalt mij (ik rijdend op de linkerbaan) nog even in tussen de vangrail en mijn bus. (met een snelheid van ongeveer 160)

Mijn bek viel open wat een associale ... is dat. Nu moet ik toegeven normaal heb ik zoiets van dat ik denk wat een stumper, maar dit ging echt alle perken te boven. Zo'n vent moeten ze gelijk zijn rijbewijs afnemen, het is dat ik niet snel scrhik in de auto, maar ik moet er niet aan denken als die dit bij een persoon doet die snel bang op de weg is, of iemand die dan nog even een tikje naar links geeft aan zijn stuur.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: wat een ...

za feb 11, 2006 11:39

Ja, je hebt er figuren tussen... je verzint het niet. Jammer dat ze zulke lui er bijna nooit tussenuit vissen bij 'blik op de weg' of bij een anonieme surveillance! Zal wel een lease-VW zijn geweest... zat er geen IT-sticker op of zo, dat je die figuur zo eens aan kunt laten spreken?
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

jaben
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

za feb 11, 2006 12:46

Politie bellen en aangifte doen! Het kan tegenwoordig!
Alfetta QO TS (project)
www.jorisaben.nl
www.happyheads.nl
Afbeelding

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

za feb 11, 2006 12:50

Wees maar blij dat er niets is gebeurd.

Ik lees veel commentaar op programma's zoals blik op de weg en wegmisbruikers op het forum!

Ik snap er niets van van deze programma's!

Ik werk meestal dicht bij huis en rij daarom weinig in de spits. Verleden jaar ben ik een jaar lang ingehuurd door een bedrijf in Hilversum.
Dus forenzen. Ook al reed ik tegen het verkeer in (Amsterdam-Hilversum) kwam ik bijna elke dag wel een moordenaar tegen.
En ik bedoel echt een moordenaar. Een zo'n sukkel sneed mij eens af midden op een invoegstroom en de hele rij kwam tot stilstand. Wat bijna tot een ketting botsing leidde. Ik ben zelden zo kwaad geworden.
Ook werd in een keer twee banen naar rechts ingehaald door paps met Volvo Hatchback en kinderstoel en Spanjool met BMW. Paps gooide hem nog even voor een vrachtwagentje die op de rem moest drukken en de Spanjool probeerde hem bij mij voor te gooien. Hij ramde mij in de zijkant bij een snelheid van 130 km/u. Zij hele BWM gleed van links naar rechts. Uiteinde lijk een schade van € 2400. Maar gelukkig niets gebeurd. Kreeg maar €1250 terug omdat de auto Alfa 146, 1996, 250.000 km niet meer waard was.
Dis soort idioten zie je nooit bij eerde genoemde programma's omdat ze altijd op andere tijdstippen rijden (ze zijn ook niet gek)

JRX164
Member
Member

Re: RE: wat een ...

za feb 11, 2006 13:12

Dis soort idioten zie je nooit bij eerde genoemde programma's omdat ze altijd op andere tijdstippen rijden (ze zijn ook niet gek)
De KLPD komt altijd pas na de ochtendspits hun bed uit 8-[

Remco S
Guru
Guru

za feb 11, 2006 13:22

Politie bellen en aangifte doen! Het kan tegenwoordig!
gelijk gedaan, doe ik anders nooit maar dit ging alle perken te buiten

164 Q4

Re: wat een ...

za feb 11, 2006 13:35

een Volkwagen passat 48-pl-xj
Hé, is dat de wagen van Koos Spé niet?? :wink: :mrgreen:

alfatje

za feb 11, 2006 17:22

:evil: :evil: die moeten ze gelijk zien rijbewijs afpakken :evil: :evil: en die @#$%$#$ ering vw de schroothoop op :twisted: :twisted:

ARGTV3V6TB
Guru
Guru
Contacteer: Yahoo! Messenger

Re: wat een ...

za feb 11, 2006 17:26

of iemand die dan nog even een tikje naar links geeft aan zijn stuur.
had je eigelijk moeten doen :shock:
Afbeelding
De flaterfoon, net als een alfa klinkt heel bruut :D (speciaal voor dink ;-) )

ARGTV3V6TB
Guru
Guru
Contacteer: Yahoo! Messenger

za feb 11, 2006 17:30

ik blijf erbij.... de politie pakt de mensen die het makkelijkst te pakken zijn, soms doen ze het wel goed maar meestal niet :shock:
Afbeelding
De flaterfoon, net als een alfa klinkt heel bruut :D (speciaal voor dink ;-) )

Maxtor
Guru
Guru

za feb 11, 2006 18:22

Die gast zal wel levensmoe zijn.... ga dan over de vluchtstrook.. niet zo binnendoor. Maar dat bumperkleven wordt ook steeds erger, helemaal als je met een Panda op stap bent of een bestelbus.
'78 Alfasud Sprint 1.5
'83 33 Berlina S.L. 1.5
'89 33 Sportwagon 1.3S
'93 33 Berlina 1.7 16V
'87 90 2.5 V6 QO
'94 164 3.0 V6 24V Super
'00 166 3.0 V6 Sportronic
'01 Spider 3.0 V6 24V
‘04 GT 3.2 V6
'11 159 Sportwagon 1750 TBi

Raimon
Guru
Guru

zo feb 12, 2006 01:27

Te gek voor woorden...

Vandaag ook zo'n akkefietje gehad... Rij in binnenstad Utrecht, twee banen: één voor rechtdoor en één voor rechtsaf.. Kereltje in een Golf op linkerrijbaan die de man voor hem gruwelijk aan het bumperkleven is... Komt er achter dat hij toch naar rechts wil en stuurt hem bijna de flank in bij mij... Ik rij door, kijk zijn auto in en zeg tegen m'n vriendin dat de beste man niet helemaal spoort.. Uiteindelijk wist hij toch achter me te komen staan bij het stoplicht. Kijk in mijn achteruitkijkspiegel en die kerel gaat me daar over z'n nek... Helemaal gek werd ie! Hoop misbaar maken en uit z'n auto komen, maar halverwege om duistere redenen toch maar terug de auto in om daar nog een keer een hoop misbaar te maken...

Tot op het moment dat ik dit tik, weet ik nog steeds niet wat ík de man aangedaan heb.

De wereld barst van de dwaze randdebielen...
156 SW 1.9 JTD

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

zo feb 12, 2006 10:32

Oh Jongen,

Ik weet niet wat het is, maar het is een soort negatieve, agressie dat over ons landje en mischien wel over de hele wereld waait. Heb daadwerkelijk het gevoeld dat het de laatste jaren erger is geworden.

Woon in Amsterdam, en rij ook ALTIJD met mijn deuren dicht.

Regelmatig heb ik het hier aan de stok met tuig, maar..... evenzo vaak met hele nette huisvaders of Yuppen, eikels die denken dat je met een leasebak in een woonwijk wel 80 mag.

Schijt aan andermans kinderen.
Ik ben er ooit eentje tot in zijn garage achterna gereden om te vragen wat zijn probleem was. Aan zijn pak en wagen zag ik dat hij een hoge pief bij KPMG was.

Hij noemde wat vage redenen over dat ik heb had geergerd.
Ik heb hem een hand gegeven en mijn excuses aangeboden dat ik hem had gestoord. Enn ....ja hoor hij bood zijn excuses aan dat hij zich zo had opgewonden over mij.
Het ging echt NERGENS over. Maar je fokt jezelf en andere welop. Maak dit bijna dagelijks mee en probeer het totaal te negeren.

roberto
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

zo feb 12, 2006 19:26

Regelmatig heb ik het hier aan de stok met tuig, maar..... evenzo vaak met hele nette huisvaders of Yuppen, eikels die denken dat je met een leasebak in een woonwijk wel 80 mag.
Dat zijn echt van die types; in 't weekend brave huisvader, door de week a-sociale l*l.
Nu: 33 1.7QV '89, 147 1.9JTDm 16v '08.
Gehad: 33 1.3 Junior '87, 33 1.7ie '91, 145 1.4TS '99, 75 1.8ie Imola '92, GTV6 '81, 156 SW 1.9JTD 8v '03, 147 1.9JTD 8v '06.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo feb 12, 2006 19:32

Dat zijn echt van die types; in 't weekend brave huisvader, door de week a-sociale l*l.
Hou op zeg! Dat zijn nou ook vaak die druipkaarsen die eerst vinden dat hun woonwijk een 30-zone moet worden omdat iedereen er te hard rijdt, en als dan uiteindelijk de 30-zone een feit is en er wordt gecontroleerd, wie rijden er dan te hard? De bewoners zelf!
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”