Afijn, ik dus netjes dat setje opgehaald. Het was klaargelegd omdat de werkplaats op zaterdag gesloten is. Kom ik bij de reviseur aan: zitten de nokkenaskeerringen er niet in! Ik natuurlijk behoorlijk pissed omdat ik nu nog de cilinderkoppen niet op mun alfatje kon monteren. Maandag moet alles goed komen.
Nou moest de waterpomp ook nog vervangen worden. Die had ik gisterenavond netjes met WD40 ingespoten en daarom kwam ie er met 4 flinke tikken met de hamer uit. Ik pak de nieuwe waterpomp uit het doosje, monteer hem en probeer er uiteindelijk nog even aan te draaien. Blijkt die pomp ergens langs te schaven! Ik die waterpomp eruit gehaald, blijkt ie gevallen te zijn en schaven de schoepjes langs een deuk in de ronde behuizing!
Ik terug naar de desbetreffende onderdelenhandel, hebben ze hem niet meer op voorraad en moet ik tot dindsdag wachten. Nu heb ik dus heel de dag niets kunnen doen! Geen nieuwe waterpomp, geen gereviseerde cilinderkoppen, geen distributie, geen niks!
Toen dacht ik dat het wel leuk zou zijn mijn uitlaatsysteem is na te lopen. Ik lig dus lekker onder de auto en tik zo hier en daar is even tegen de uitlaat. Draai ik mijn hoofd om en valt er precies een stukje roest in mun oog. Nu kom ik dus net van de huisartsenpost-->oog verdoofd een een zalfje mee...
Het moet niet veel gekker worden