Vanochten 10 minuten van huis... Op een 80 km weg (voorrangsweg) buiten de bebouwde kom, draaien er 2 autos vanuit een zijweg de weg op (mijn rijrichting). Op zich nog niks aan de hand. Ff gas liften om hen wat ruimte te bieden om op snelheid te komen. Dit verzuimden ze echter te doen en bleven +/- 60 rijden. Dus ik knippertje uit, wat gas erbij en erlangs... Tenminste dat was t plan. Op het moment dat ik met mijn A stijl ter hoogte van de achterkant van de eerst in te halen auto rij, komt deze op het idee om zijn voorligger in te gaan halen

Dit gebeurde op een brug waar naast de rijbaan de fietspaden ong 15 cm hoger liggen

Ik max. naar links sturen, claxoneren en op de rem. 't ... weet me nog net aan te tikken waardoor ik de stoeprand raak. (Linker voorband (2000km oud en velg naar de galamiezen) Snelheid eruit en weer achter die malloot naar rechts... Wil ie nog doorrijden ook
Na enige licht signalen en een knipperlicht naar rechts aan besloot ie toch maar te stoppen. "Ow heb ik je geraakt?" Ik mijn rechter zijkant geïnspecteerd... slechts een oppervlakkig krasje op de wieltoer (spatbordrand), linker voorband en velg wel schade. Maar wel rijdbaar. Corsatje... linkerachterscherm behoorlijk naar binnen gedrukt.

Vanavond maar ff de zaakjes regelen... Als ik de ET waarde van mijn 15" 4x98 heb achterhaald dan komt ie waarschijnlijk wel in te koop gevraagd langs...
Geen gewonden... Das t belangrijkst toch?