nadat ik vanavond ergens een half uurtje stil heb ik gestaan, begon ik weer te rijden.
nog geen minuut later zag ik dat het rode lampje boven de koelvloeistof temperatuurmeter begon te branden.
hierop ben ik onmiddelijk gestopt en gecontroleerd of mijn koelvloeistof + olie op peil was, en of ik het nergens zag lekken. alles leek in orde te zijn.
toch maar de anwb gebeld, aangezien ik toch lid ben.
hij vond een vacuum luchtslang die los zat. hierna liep ie stationair een stuk beter, dus dat was ook weer verholpen. mijn motor liep namelijk sinds vorige week erg slecht stationair (laag in toeren + stoten), voornamelijk met koude motor.
maar het lampje blijft branden, ondanks dat mijn temperatuur gewoon rond de 90 graden blijft tijdens het rijden. en stationair maximaal 105, waarop de ventilator aanslaat.
iemand enig idee wat hier speelt?
zal ik morgen mijn accupolen even losmaken en kijken of het lampje vervolgens nog steeds blijft branden? voordat ik het na laat kijken.