Allemaal onderdelen voor RC
Gezien de witte strepen op het wegdek is/wordt er technisch onderzoek gedaan. Dat zegt meestal niet zoveel goeds over de fysieke toestand van (één van) de betrokkenen, en ik heb het vermoeden dat het niet om de bestuurder van de volvo ging...Hier deze vond ik op autoweek.nl
word je als 33 rijder niet vrolijk van
Dat hoeft niet per sé, hoor. Dit doen ze ook als het "schuld"-verhaal onduidelijk is. Heb ik ook gehad toen ik mijn Volvo 340 platboorde in de zijkant van een splinternieuwe BMW 325 Coupé. De berijder van die auto zij namelijk dat ik veel te hard reed in mijn Volvo'tje.... Dus moest ook de technische recherche erbij komen om streepjes op het asfalt te tekenen....Gezien de witte strepen op het wegdek is/wordt er technisch onderzoek gedaan. Dat zegt meestal niet zoveel goeds over de fysieke toestand van (één van) de betrokkenen, en ik heb het vermoeden dat het niet om de bestuurder van de volvo ging...Hier deze vond ik op autoweek.nl
word je als 33 rijder niet vrolijk van
Niet remmen?Een 33 remt immers bijna niet en BOEMMMMM.....
En daarom is de 147 zwaarder dan de 33, en de nieuwe 159 weer een ietsepietsie zwaarder dan de 156....inderdaad. Hier schrik ik toch wel even van oet ik zeggen. Tuurlijk weet ik ook wel dat de 33 geen veiligheidswonder is maar dat het zo kan gaan... pfff.
Een 33 zonder rembekrachting???? Ik eet mn schoen op als die bestaat.Niet remmen?Een 33 remt immers bijna niet en BOEMMMMM.....
Ik heb ooit een 33 1.3 gehad, laatste model 33 vlak voor de injectie versies. De 1.4 met carbs, ZONDER rembekrachtiging en stuurbekrachtiging.
Als extra had ik brede banden, Michelin Pilot Sport 195-50-15, daar kon ik zoooo ontzettend hard mee remmen dat de hele wagen kraakte!
Komt het slechte remmen van de rembekrachtiging?
Trouwens het is wel de meest zwakke plek waar je geraakt kan worden in een auto. Precies maar dan ook precies in het midden van de zijkant.
Roy
EEhhh.... Misschien bedoelde ik zonder stuurbekrachtiging en zonder ABSEen 33 zonder rembekrachting???? Ik eet mn schoen op als die bestaat.Niet remmen?Een 33 remt immers bijna niet en BOEMMMMM.....
Ik heb ooit een 33 1.3 gehad, laatste model 33 vlak voor de injectie versies. De 1.4 met carbs, ZONDER rembekrachtiging en stuurbekrachtiging.
Als extra had ik brede banden, Michelin Pilot Sport 195-50-15, daar kon ik zoooo ontzettend hard mee remmen dat de hele wagen kraakte!
Komt het slechte remmen van de rembekrachtiging?
Trouwens het is wel de meest zwakke plek waar je geraakt kan worden in een auto. Precies maar dan ook precies in het midden van de zijkant.
Roy
Inderdaad Roy, een 33 kan met standaard remmen ook goed remmen. Als het allemaal maar goed afgesteld en onderhouden is.