Canguro
Member
Member

Veerpoten from HELL!! (33)

wo jan 25, 2006 21:38

HA! Ik zit weer eens in de penarie. Na het vervangen van mn veerpoten door 'betere' 2dehandsjes
loopt bij mn rechtervoorwiel de onderste veerschotel tegen de band.
Ik was er notabene BIJ toen die monteur tegen me zei dat dat normaal is...
MOIE!! WAKKER WORDEN!!
Les? Jazeker, koop nooit roest. En vertrouw op je eigen ingeven, ook al weet je GEEN bal van auto's.

Al met al is het gebonk verholpen (draagarm niet demper) en heeft t me net zoveel gekost al zou ik
naar een €66,00 p/uur garage zijn gegaan met NIEUWE onderdelen. HA! wat een gesooiemijter

en nu moet ik mn ouwe veerpoten er weer onder laten zetten ook!!! anders mol ik mn net nieuwe band!! grrrrr

sorry hoor ff stoom afblazen..
Laatst gewijzigd door Canguro op wo apr 05, 2006 02:22, 1 keer totaal gewijzigd.
groeten
Patrizio

33 1.7IE 8v
33 1.7IE 16v

Afbeelding

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Veerpoten from HELL!! (33)

wo jan 25, 2006 21:45

Ja en? :o 8-[ :-s
Kom je nu 'ons' beschuldigen van verkeerde raadgeving of zo???????????????? :shock:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Canguro
Member
Member

wo jan 25, 2006 22:08

Ja en? :o 8-[ :-s
Kom je nu 'ons' beschuldigen van verkeerde raadgeving of zo???????????????? :shock:
nee
hmmm alhoewel :wink:

nou ja..ik heb t niet in het technische forum geplaatst..

Plaats hier je vragen en/of opmerkingen die je nergens anders kwijt kunt. Als het maar te maken heeft met onze hobby.
Laatst gewijzigd door Canguro op wo apr 05, 2006 02:23, 2 keer totaal gewijzigd.
groeten
Patrizio

33 1.7IE 8v
33 1.7IE 16v

Afbeelding

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo jan 25, 2006 22:13

Dan is het goed! :thumbs:

Enne....ik kan me niet herinneren jou daar advies over gegeven te hebben, gelukkig :biggrin: dussssssss......... :wink:
.........misschien.........eerst forum.........vragen.......dan .........garage...............beter idee???????????...........nu te laat..........
:?
sorry, erg jammer voor je :(
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Luc33
Guru
Guru

wo jan 25, 2006 22:27

Dat is inderdaad balen patrizio. Ik heb 1 veerpoot van je bekeken toen we hadden afgesproken, dat was de linker, maar die zag er opzich best oke uit. Is die rechter zo veel ernstiger dan? Die had ik n.l. niet gezien. :shock:
Luc
33 1.7 16v
146 JTD

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: Veerpoten from HELL!! (33)

wo jan 25, 2006 22:35

HA! Ik zit weer eens in de penarie. Na het vervangen van mn veerpoten door 'betere' 2dehandsjes
loopt bij mn rechtervoorwiel de onderste veerschotel tegen de band.
Ik was er notabene BIJ toen die monteur tegen me zei dat dat normaal is...
MOIE!! WAKKER WORDEN!!
Les? Jazeker, koop nooit roest. En vertrouw op je eigen ingeven, ook al weet je GEEN bal van auto's.

Al met al is het gebonk verholpen (draagarm niet demper) en heeft t me net zoveel gekost al zou ik
naar een €66,00 p/uur garage zijn gegaan met NIEUWE onderdelen. HA! wat een gesooiemijter

en nu moet ik mn ouwe veerpoten er weer onder laten zetten ook!!! anders mol ik mn net nieuwe band!! grrrrr

sorry hoor ff stoom afblazen..

pat
Uhhm als dat door een monteur van een garage is gedaan lijkt het me verstandig om terug te gaan naar die garage en ze de kans geven het voor je op te lossen. Voor nop of de onderdelen natuurlijk.
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”