Ik blijf het een leuk filmpje vinden, zelfs mijn dochter moest er hartelijk om lachen: Kijk een Alfa op Zandvoort papa!
Zeg stelletje azijnzeikers: als dit met een ander merk auto gedaan zou worden gaan jullie dan ook slaan met honkbalknuppels?
Neen, gewoon in het algemeen, als ze bijv naar de sloop gaan met een slijptol en dan in een dak van een auto zagen vinden ze dit oehoehoehoe ontzettend spannend, terwijl er weer niks speciaals aan is, net als de rest van hun euvre, opscheppen met dingen die echt de moeite niet waard zijn.Ehhh... en dat baseer je dus op het commentaar hier?Ik kan het filmpje niet zien , maar heb wel alvast wat commentaar bij hun site gezet, WAT EEN STELLETJE NEP JACASS FIGUREN, maar voor het echte werk zijn ze weer te grote mietjes, zielige figuren gewoon.
Wat zei ze ? papa's Alfa op Zandvoort ?Ik blijf het een leuk filmpje vinden, zelfs mijn dochter moest er hartelijk om lachen: Kijk een Alfa op Zandvoort papa!
Zeg stelletje azijnzeikers: als dit met een ander merk auto gedaan zou worden gaan jullie dan ook slaan met honkbalknuppels?
Haha, neen.
Wat zei ze ? papa's Alfa op Zandvoort ?![]()
Over die drempel vond ik idd ook geweldig:
sorry maar ik kon er dus wel om lachen, wat een boeren man met die drempeltest. maar dat die uitlaat bleef hangen enzo had ik niet gedacht
Ja goed idee en dan met dezedie dikke vetklep gewoon voor de banden stapel zetten
en dan de remmentest doen![]()
![]()
![]()
![]()
kijken wie er het eerst opgeeft![]()
grt rogeralfa
niks aan de handJa goed idee en dan met deze er vol in rijden.
Voor nog meer reserve onderdelen maar dan voor mijn sprint
ACH IK LEES WEL GEKKERE DINGEN OP DIT FORUMDoe toch eens normaal Sprint88