In principe altijd iets (ruim) harder dan de rest van het verkeer: Gek genoeg is dat ontspannend, heb je goed overzicht, geen inhalers, wel regelmatig van het gas op de linkerbaan natuurlijk. Geeft ook de mogelijkheid om links te blijven rijden zonder anderen te hinderen. Het is trouwens opvallend hoe groot het "überhohl-prestige" (zoals onze oosterburen dat zo treffend noemen) van de GTV is. Veel auto's gaan vanzelf al aan de kant als je er aankomt (op natuurlijk de geiteharensokken-milieu-treiteraars na, die juist links blijven rijden met 100 en je een vermanend vingertje opsteken

). Ik had hiervoor een 155 V6 waarmee ik dezelfde rijstijl uitoefende en waarvoor men veel minder snel aan de kant ging.
Met de familie in de Espace rijd ik meestal 120-130 (zit dan ook geen Stinger in). Ik ervaar dit als veel onrustiger: Veel vaker van rijbaan wisselen, vaak remmen op de rechterbaan en wachten op een gaatje links om je voorganger in te halen. Volgens mij moet je in Nederland òf <100 km/h rechts rijden, òf >140 links, om enigzins rust te hebben....