En bedankt!![]()

Gehoorbeschadiging aan één oor vind ik wel genoeg...
En bedankt!![]()
Nou, het is hier in Nederland sowieso erg moeilijk om je aan de regels te houden en daarbij veilig te rijdenZo rij je een beetje mee met het verkeer, 120 vind ik eigenlijk niet zo veilig met al dat achteropkomend verkeer.
Goed zeemanschap heet dat... (Ook Vb II)Nou, het is hier in Nederland sowieso erg moeilijk om je aan de regels te houden en daarbij veilig te rijdenZo rij je een beetje mee met het verkeer, 120 vind ik eigenlijk niet zo veilig met al dat achteropkomend verkeer.. Maar ja, op de weg gaan regels voor veiligheid.
In de scheepsvaart is het beter geregeld; daar ben je zelfs verplicht om regels te overtreden als je daarmee een aanvaring kunt voorkomen. Origineel waar, dat stond in m'n boek van het vaarbewijs.
Yep, dat vaarbewijs bedoel ik....Goed zeemanschap heet dat... (Ook Vb II)
pfff..snakkertOops, vanmiddag 190 gereden........ Snelweg was zo mooi leeg....doet ie anders nooit hoor!
Ditto. Soms als ik voor mijn werk op pad ben en de tijd heb rijdt ik netjes de toegestande snelheid. Maar da's vaak vervelend omdat verkeer op de linkerbaan net ff wat langzamer rijdt en op de linkerbaan er meteen iemand in je kont zit.Heb de (rare) gewoonte om 120 te rijden waar je 100 mag en 140 waar je 120 mag...
Uitschieters naar beneden () of naar boven daar gelaten.