In het topic hoeveel 33's staat dit lijstje:
totaal 149 stuks bij scarb in het register
40 x alfasud sprint- sprint
42 x alfasud berlina
60 x alfasud Ti
3 x alfasud giardinetta
4 x type niet bekend
En dat zijn er dus meer, terwijl die van mij bijvoorbeeld al niet in het register zit.
Hoe die rdw site met APK vervaldatum telt weet ik ook niet, mijn 1e Sud, officieel gesloopt door officiele sloper met vrijwaring kent ie niet meer, mijn Sprint verkocht aan een zeer donkere Afrikaan (niet discriminerend bedoeld) waarschijnlijk ge-exporteerd: kenteken wel bekend, datum aanvang tenaamstelling niet van toepassing, mijn geschorste Lancia: kenteken bekend, met alle gegevens en een oude apk datum zonder aanwijzing voor het geschorst zijn.
Hier is een concept van het artikel, mij door de journalist in vertrouwen gegeven. Ik heb nog enkele veranderingen voorgesteld en er staan nog fouten in, gaarne nog geen commentaar dus. Ik moet toch iedereen verzoeken te respecteren dat dit een concept is en nog niet voor publicatie, en ook dat er copyright op rust. Dus of aub niemand dit wil kopieren en elders verspreiden, wacht aub op het officiele atrikel dat waarschijnlijk vrijdag a.s. in de Limburger verschijnt, men kan dan het artikel lezen op de site van deze krant en bij verwijzingen linken naar deze site waar dan ook de schrijver en het copyright vermeld worden.