een ontwerp in de geest van de ALFASUD

GOOIEN ZE DR NU OOK ZO`N LEKKER BOXERTJE IN

de basis: platform van de grande punto
3 deurs coupevorm
ik kan niet langer wachten
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
grt rogeralfa

Bedoel je deze? Die stond iig in de AutovisieNou, ben wel heel erg benieuwd als ie uitkomt.
3-deurs helemaal leuk en zeker met een moderne boxer erin, al zal dat laatste wel een droom blijven![]()
Iemand foto's ervan??
Denk dat ie naam krijgt gezien het geen "gezins"auto isJa hoor, kom maar door met dat ding! Vind het er wel ok uitzien hoor!
Hoe gaat-ie heten???
Alfa Romeo 127 ??? (Om met FIAT-typenummers te gaan strooien)
In de geest van de Alfasud?? Dit lijkt meer een te heet gewassen 147
Bedoel je deze? Die stond iig in de Autovisie
Nou ik denk dat Alfa het beste imago heeft van Fiat, Lancia en Alfa. Misschien nog wel beter dan Maserati. Daarom denk ik niet dat ie van Alfa af wil, hij is echter wel de benadering van Alfa aan het veranderen -> iets minder prestigieus dan eerder de bedoeling was inclusief misschien een kleiner model.Ik vind het wel een verstandige stap van Marchionne om Alfa Romeo minder exclusief te maken en een beetje lichtvoetige Alfa met hoogtoerige motor i.p.v. de gewichtsverhogende vierwielaandrijving en meer nonsens, is dit nu eens gewoon een leuke auto.
Marchionne is niet echt een automan maar wel verstandig en eindelijk met een normale verkoopprognose voor FIAT's komt. Ik vraag mij echt af of Marchionne Alfa Romeo wel wil behouden als het niet binnen 7 jaar winst zal maken.