Ziet er errug mooi uit!
Is het de bedoeling dat wij foto's mogen gaan aanleveren na een evenement?
Tja, als je al te lang veel klavers hebt, dan gaan ze een keertje dood.. volgens mij waren het dan geen wintervaste klavers...enne wat ist loss met de klavertjes???...
Jazeker! Heel graag zelfs. Je mag foto's altijd mailen naar redactie@alfaclub.nl. Theo kan dan kijken of hij nog wat moois kan gebruiken voor in het Klaverblaadje en zal de rest op de site plaatsen....Is het de bedoeling dat wij foto's mogen gaan aanleveren na een evenement?
Ik meende begrepen te hebben dat het vooral voor de mensen die in de herfst van hun leven verkeren bestemd was ...Tja, als je al te lang veel klavers hebt, dan gaan ze een keertje dood.. volgens mij waren het dan geen wintervaste klavers...enne wat ist loss met de klavertjes???...
Stokskes misschienst wel ... maar leeg ... neverLOL: Moet je voorstellen wat de volgende stap is: lege stokjes...
Makkelijk praten jij ... ge zit gewoon altijd aan de justen kantHet gras LIJKT altijd groener aan de overkant he
Ik weet wel beter !!
Is dat meteen een sollicitatie?Wat ik wel handig zou vinden is een index voor de Klaverblaadjes. Alleen die covers zijn wel leuk, maar een zoeksysteem voor hoofdartikelen, Dré's techno-babbel en andere markante artikelen zou erg welkom zijn.
Ik ben al begonnen, heb ze van 2000 tot nu zitten invoeren... Dus het komt eraan (als de zwangerschapsstrepen van de website-bevalling weggetrokken zijn...).Wat ik wel handig zou vinden is een index voor de Klaverblaadjes. Alleen die covers zijn wel leuk, maar een zoeksysteem voor hoofdartikelen, Dré's techno-babbel en andere markante artikelen zou erg welkom zijn.