Ach...geraakt voelen we ons niet, maar een btje meer eenheid zou wel leuk zijn...En dat elke keer weer dat gezeur over échte en geen échte Alfa's langskomt zijn we weleens zat soms..
Ik noemde mijn 155 ook altijd een halve Fiat..wattie uiteindelijk ook gewoon ís natuurlijk, maar wat maakt het uit? Ik vind dat je je helemaal niet hoeft te schamen als je bij Fiat hoort..Weet je wel wat een bedrijf dat eigenlijk wel niet is!
En trouwens, het gaat erom dat je plezier hebt met je auto en wees nou eerlijk, oude auto's kunnen gewoon niet tippen aan moderne auto's kwa rijcomfort, opties, enz..Maar aan de andere kant kunnen moderne auto's weer niet tippen aan het pure spartane gevoel van autorijden, wat je in een oude auto meemaakt. Maar als je écht spartaans wil koop je een paar paarden met een huifkar erachter..(en er zijn zelfs mensen die dát nog leuker vinden dat auto rijden..)
Ik zeg altijd: iedereen heeft zijn eigen smaak, en ook het recht om te genieten van de auto die hij prefereert. En het is nou eenmaal zo dat daar in ons geval bij de meeste auto's hetzelfde logo op staat..MOOI TOCH!! Wees blij dat het merk nog bestaat!