Dan mag je me toch eens uitleggen hoe je de bevestiging heb gemaakt met de kruiskoppeling. Die is bij een 75 stuurhuis veel dikker dan bij (mijn) GTV.
Ook past de kruiskoppeling maar net in de uitsparing onder bij de pedalen
Ik heb het zo'n 7 jaar geleden veranderd, dus het is al niet meer zo helder hoe ik het precies gedaan heb, maar ik doe een poging:
Er is sprake van 2 kruis koppelingen.
Ik heb 1 kruiskoppeling gebruikt van de 75 die op de spline van het stuurhuis van de 75 past. Het stuk as aan de koppeling heb ik op de juiste maat afgezaagd en heb er een spline (vertanding) met een zelfde diameter (kleiner dus) op laten maken, zodat ie in de kruiskoppeling van de stuurkolom van de gtv past.
De spline heeft iemand erop gemaakt die bij een bedrijf werkt wat dit werk vaker doet.
Na lang nagedacht en gepast te hebben was dit de oplossing en ook een veilige oplossing.
Ik vind de kappen en de stuurhandles van een 75 echt niet lijken op een gtv, daarom deze oplossing.
Waar heb jij het olietankje geplaatst?
Mocht je nog vragen hebben dan wil ik die graag beantwoorden en zal ik mijn gtv nog effe beter gaan bestuderen om alles weer 100% voor de geest te hebben