bert
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Rolkooi voor 75

vr dec 23, 2005 09:07

Moet je eens kijken hoeveel rijders cupauto's met FWD overstuurt uit de bocht vliegen. Knalharde achterzijde en continu zwaaien met een opgelicht achterwiel.
Een wat typische manier van rijden doorgebruik te maken van lift off overstuur en power through zodat de achterzijde niet de voorzijde in zal halen.

Ik heb weleens een Engelsman het perfect zien doen op de Nurburgring met een Mini tot grote frustratie van een 911 rijder. Met een gebutst koekdoosje bleef
hij een opgepoetste 911 en dito bestuurder voor tot grote ergenis.

Afbeelding

Arno Romeo
Member
Member

vr dec 23, 2005 16:44

Ik ben de eigenaar van de GELE 75 RACER. Het is natuurlijk niet alleen vanwege de kooi als je hem koopt. Er zitten ook nog tal van andere onderdelen op. Die zou je dan ook allemaal extra er bij moeten kopen, tel dan maar eens op!
Ik weet het uit eigen ervaring met mijn 33 racer die ik wel helemaal zelf heb opgebouwd en dat gaat achteraf echt veel meer kosten dan dat je een raceklare auto gaat kopen

Maar als je dat leuker vind om hem zelf op te bouwen, dan begrijp ik dat ook wel.

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

vr dec 23, 2005 18:46

Arno, dat probeer ik m dus bij te brengen.
enne, wat is nou NOG leuker?
Instappen en rijden, of eerst een half jaar of een jaar bouwen in de hoop ooit te KUNNEN rijden?
En vervolgens, na het rijden, kijken wat anders kan/moet etc.....
Maar ieder zijn meug. En inderdaad, er zijn er die het bouwen leuker vinden. Akkoord, kan ik me ook in vinden!
Enne, mijn bertone zou ik ook niet ruilen voor een Bert die al wel af was!
Dan liever mijn eigen wagen opbouwen die ik al bijna 8 jaar heb!
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Terug naar “Tuning onderwerpen”