Wij hebben geen vaatwasser maar zou hem beslist (stiekum) gebruiken.
En stiekum omdat ik weet dat zelfs een gigantisch slot met met 6 torens en 3 grachten te klein zou zijn als ie al vies werdt van binnen

Kom maar langs Michel, je moet wel op de bank slapen maar je kan wel dat onderblok meenemen, steken we dat stiekem snachts bij mij wel in de machine.Het klopt wel wat Kroehlur zegt dat alu beetje donker uitslaat.
tja een onderblok heb ik nog niet aangedurfd....en heb er binnenkort ééntje te doen. bij wie mag ik komen logeren als ik d'r uit getrapt wordt ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hulde en ode aan Roel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier geen slapgeklets over metromannen en ubermannen en je vrouwelijke kant laten zien ,
MAAR GEWOON KERELS DIE HUN MOTORBLOKKEN OP DE EETTAFEL ZETTEN EN ONDERDELEN IN HUN VAATWASSER STOPPEN![]()
ik dacht dat ik goed op weg was met mijn jongenszolder met plaatwerkafdeling
Precies! Gewoon in de vaatwasser die handel en als ze het vies vindt doet ze de afwas toch gewoon zelf, in een teiltje.....
Lampglazen hebben en er een vreselijke hekel aan! Ik heb al ervaring met doffe plekken in het kunststof. Ik doe het met de afwasborstel wanneer het over kleine onderdelen gaat. Alleen zei ik vroeger altijd tegen mijn vrouw dat ik zwemmerseczeem van het afwassen kreeg, en daarom is er bij ons een afwasmachine gekomen. Nu ziet ze me wel kl*ten met die afwasborstel, dus ......![]()
je pollt anoniem, dus je durft er ook niet voor uit te komen???Nu ben k de vierde die reageert en toch pas de tweede die de poll invult.![]()
Dus twee van de overige drie mensen weet het nog niet of durft er niet voor uit te komen????
Maar ja als, als............Als m''n tante een lul had, was het m'n oom.
zijn dat Belgische soepkommen voor 2 personen?Genoeg gepraat:
RESULTATEN !!!!!
onder (sorry, tussen) blok volgt !