Dat weet nog niemand zeker.... er zijn plannen maar dat zal niet in begin 2007 zijn denk ik.
Weet je zeker dat zon 832 iets voor je is?
Het is gewoon een louche Thema hoor. Met allemaal extra dure onderdelen.
Maar inderdaad, los van het geluid van de V8 is het redelijk het zelfde. Ze zijn er in 92 mee gestopt omdat de turbo toen veel sneller was en beter stuurde dan de 8.32 met die klop metaal voorin. Het rijdt natuurlijk formidabel maar dat doet een 3.0 V6 LX ook. Een LX is dus een "gewone" turbo of V6, maar dan in 8.32 trim. Die heb je voor een fractie voor het geld wat je voor een V8 kwijt bent. Persoonlijk denk ik dat het onderhoud wel mee valt, het word pas vervelend als er echt iets kapot gaat. Stel dat bij een V6 de riem breekt dan ga je op de hoek van de straat nieuwe kleppen en spullen halen voor relatief erg weinig. Ga eens op zoek voor een V8?
Aan de andere kant: een hoekige 4deurs sedan met Ferrari V8 motor....

Niet nadenken maar gewoon doen!

75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971