Helemaal mee eensWat een geheimzinnig gedoe om een datum..![]()
Er zijn ook mensen die ruim vantevoren moeten plannen, daar ben ik er een van.

Helemaal mee eensWat een geheimzinnig gedoe om een datum..![]()
Er zijn ook mensen die ruim vantevoren moeten plannen, daar ben ik er een van.
Oké... staat genoteerd, 8 januari in Delft.8 januari in.... Delft
Da's eigenlijk wel raar. Want dat wordt dan een wat late aankondiging, gaan we wat aan doen!
Precieze details komen bij de start van het nieuwe jaar op de nieuwe site te staan (de oude wordt niet meer bijgewerkt).
Da's eigenlijk wel raar. Want dat wordt dan een wat late aankondiging, gaan we wat aan doen!
Precieze details komen bij de start van het nieuwe jaar op de nieuwe site te staan (de oude wordt niet meer bijgewerkt).
Doe maar niet, Sas...Hmmmm.. nu wil ik de 8e gaan boeken voor iets.. hmmm.. januari dus..![]()
Je mag 8 januari je opwachting komen maken in.... Delft![]()
Dit is dus een officiële mededeling namens de EC
En uiteraard valt over enige tijd weer een nieuw KB'tje op de vele deurmatten.
Waarom ? Doe jij de winkel toch gewoon alleen ?
Het zal dus zonder deze twee Belgskes zijn ...
Michel jongen , ik probeer haar zoiets al jaren aan het verstand te brengen , maar ze snapt het nietWaarom ? Doe jij de winkel toch gewoon alleen ?
Het zal dus zonder deze twee Belgskes zijn ...![]()
![]()
![]()
![]()
Azo zit dat hier ... selectief verstand zekersMichel jongen , ik probeer haar zoiets al jaren aan het verstand te brengen , maar ze snapt het nietWaarom ? Doe jij de winkel toch gewoon alleen ?
Het zal dus zonder deze twee Belgskes zijn ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Manu
Het is pas sinds kort dat het in het westen wordt georganiseerdJammer, zullen er weer niet bij zijn dit jaar.![]()
Waarom wordt dit toch altijd in het westen van het land gehouden![]()
Zo kunnen de mensen die van heel ver moeten komen bijna nooit komen![]()
Hopelijk volgend jaar iets centraler of beter nog in de buurt van Groningen of zo!?
Dat zou al veel beter zijn![]()
Claudia