.en jij wilde nog een keer mee metde Maserati?........Komt goed als riempje en wat kleppen weer gemaakt zijn..also sprach de zelfbenoemde "autohoer"

.en jij wilde nog een keer mee metde Maserati?........Komt goed als riempje en wat kleppen weer gemaakt zijn..also sprach de zelfbenoemde "autohoer"
ben benieuwd hoeveel km in 7 jaar, ik gebruik de 75 namelijk elke dag, ook in de winter, das een heel ander verhaal. sinds augustus 3800 km gereden en ook nog veel drempels en korte stukken (< 15 km)Nu heb jij daar in weze wel gelijk in, maar bij deze auto is in die zeven jaar echt alleen twee fuseekogels, de waterpomp, de radiateur en het stuurhuis vervangen. verder heb ik geen schroef aangeraakt.Lekker makkelijk scoren zo hoor. Als je eenmaal een goede auto hebt en je pleegt regelmatig onderhoud en vervangt dingen die nodig zijn of preventief, dan hoef je voor de APK niet bang te zijn. Als je zoals veel mensen van keuring tot keuring rijdt dan weet je nooit wat er te wachten staat. Ik heb ook nooit verassingen bij de APK. Dat wil niet zeggen dat er iets niet stuk gaat, maar onaangename verrassingen heb ik nooit.
Dus ook geen busjes, hoesjes, lagertjes, uitlaat, etc., etc.
![]()
Da's best weinig toch? Bij mijn 33 was er altijd wel wat en toch was dat ook een heel fijn skeltertje.
Het eerste jaar zo'n 12.000 km (enigste auto) en daarna zo'n 4000 km/jaar. Dat is natuurlijk niet bijzonder veel, maar ze is inmiddels al wel 16 jaar en heeft 188.000 km's op het klokkie. En het is geen hak over de sloot APK, gewoon een erg nette auto.ben benieuwd hoeveel km in 7 jaar, ik gebruik de 75 namelijk elke dag, ook in de winter, das een heel ander verhaal. sinds augustus 3800 km gereden en ook nog veel drempels en korte stukken (< 15 km)
snaarspanner modificeren en dan eenmalig ontvetten met comma motorreiniger. Naspeolen met water (plantenspuit) That's all.ja...... die 75 v6'en rule the planet natuurlijk
hell yeah. en wat is die van jou mooi zeg.
heb je tips hoe mijn motorruimte zo mooi kan worden? dat is bij mijn 75 het smetje....
Omdat die altijd olie lekken!....
niet gelezen nog.
maar waarom de snaarspanner modificeren?