Geloof ik niets van.

Zeker weten? Kijk eens naar het injectie systeem, is het gewoon Jettronic?
Dat binn'n de echte Drent'n, zo geslot'n als oesters, maar wanneer ze wat met nieuws komen is't gelijk een 90klapper!!Mooie boel zeg, me niets vertellen afgelopen zaterdag![]()
![]()
KAS probeert gewoon lekker verwarring/ onrust te zaaien,Een 2.0??? Met 5 gats onderstel en digidashboard?![]()
![]()
Geloof ik niets van.
Zeker weten? Kijk eens naar het injectie systeem, is het gewoon Jettronic?
3 gouden klavers heb ik al. Kijk maar es goed.[Als dat zo is moet Kas ook nog wel zo'n stuk of drie gouden klavers krijgenEn daar staan WIJ dan met onze Gurustatus .
en zonder airco
![]()
Kristal
Dat heb ik ook lange tijd niet geloofd zelfs, maar kijk maar es in het 90 register.....Bestaat er een 2.0 liter V6? Nooit geweten.
Had ik ook al gezien . In Italie hebben ze natuurlijk ervaring met de belastingen te omzeilenDat heb ik ook lange tijd niet geloofd zelfs, maar kijk maar es in het 90 register.....Bestaat er een 2.0 liter V6? Nooit geweten.
Hé, da's ook toevallig: aan die auto hb ik nog gesleuteld. Stond toen in liempde in de schuur van Eric. Da's dezelfde plaats waar Claasen sleutelt aan z'n GTV6 en z'n betrone. Die 90 was (is?) van Emiel Kuipers en daarvoor van Eric. Die jongens hebben echt een leuk stel Alfa's daar, ik denk een stuk of 20 (!) Alfetta's/ GTV's en nog wat ande spul.Idd. Nooit geweten.
hier is 'ie:BTW Op de site staat ook dat er ooit 2 SW's gemaakt zijnDat wist ik ook niet .
Kristal
Kan best ... maar ik zou hem wel willen om onmiddelijk ( een collectorsitem zijnde ) door te verkopen .Erger nog, een Uno...![]()
Adios, JR