Dit is toch dat Cosa Nostra ding? Mooi hoor! Er zaten altijd van die rare kentekenplaten op, met hele sierlijke letters.
Dit is HELEMAAL mooi!!!

Wát een mooi ding zo in die kleur!
Voordat mijn 90 gespoten werd hebben we ook aan zwart gedacht ipv donker grijs. Nadeel was inderdaad dat alles gespoten moest worden (alhoewel het motorruim nu toch ook gespoten is) en dat zwart toch wel heel besmettelijk is. Ik heb ooit een foto gezien van een heel donkerblauwe 90, met mettalic lak. Dat was ook erg chique...
Misschien niet erg origineel maar ik zou stiekum

eens kijken welke kleur die tweede 90 is. Zo zou ik hem willen hebben...
Aan de andere kant, misschien moet je er gewoon mee gaan rijden. Ik ben fanatiek begonnen met de mijne maar alle winterauto's bleken toch ook wel leuk dus kwam de Novanta in een hoekje te staan... Zo op de foto's te zien zit er aan zichtbaar plaatwerk wel wát werk aan maar toch niet echt schokkend? Netjes laten repareren en dan lekker mee gaan rijden...
Trouwens wel een origineel exemplaar die van jullie. Originele P6 banden er nog om en een originele (high performance

) cassette speler..
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971