dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

RE: Grandprix Masters

zo nov 13, 2005 23:27

It's not easy, being green (kermit)

tommaso
Guru
Guru
Contacteer: Website

ma nov 14, 2005 08:42

Ik had zaterdag de kwalificatie op RTL gekeken met commentaar van Allard Kalff.
Lekker enthousiast commentaar en oud format qualifying. Prima.
Mooie strijd tussen Mansell en Fitipaldi.

Race heb ik opgenomen op video van de BBC.
Daar had je het enige echte vertrouwde commentaar van Murray Walker , the god of commentators.
Was weer als vanouds met als gast Derek Bell.

Die GP Masters race auto's zijn heel bijzonder. Zonder veel toeters en bellen aan hulpmiddelen zoals in de F! zie je de auto's sliden als de rijder een minder zorgvuldige lijn kiest.
Opvallend ook de inhaalactie's later in de race die helaas voor een deel door de camera's gemist werden.
Deze serie doet zeker recht aan de oud F1 rijders die hun [roestige] rijkunsten kunnen vertonen.

Wellicht dat na deze wedstrijd volgend jaar meer rijders mee gaan doen.
Sommigen zullen ongetwijfeld de kat uit de boom hebben gekeken.

Prost zal wel druk aan het trainen zijn in zo'n auto om volgende keer indruk te kunnen maken.
Deed hij tenslotte ook in de tourwagen race op de Norisring waar hij al getrained had met een van de auto's..
Alfa 155 Q4 WB 1995
Alfa GT jtd 2004 Quaife Q2
ex: Alfa 33 1.7 ie 1991 WTCC Q2 - 484.500 km

Originally Posted by Jeremy Clarkson
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Grandprix Masters

ma nov 14, 2005 11:39

Lammers? Binnen de top 12...van de 12. Nee, grapje, weet het niet zeker, maar ik dacht 9de
Sorry voor dit lichtelijk off-topic vraagje : Hoe kan iemand uit Boom dit live bekijken ? :shock: Ik weet het , ik kan een flink stukske zagen hierover ...maar ik baal nog steeds dat ik dit niet heb kunnen zien afgelopen weekend .

Kristal

Alfa One 156
Member
Member

ma nov 14, 2005 17:44

Lammers? Binnen de top 12...van de 12. Nee, grapje, weet het niet zeker, maar ik dacht 9de
Sorry voor dit lichtelijk off-topic vraagje : Hoe kan iemand uit Boom dit live bekijken ? :shock: Ik weet het , ik kan een flink stukske zagen hierover ...maar ik baal nog steeds dat ik dit niet heb kunnen zien afgelopen weekend .

Kristal
BBC2 mijn beste, BBC2.

Trouwens, wat bedoelt u met "iemand uit Boom", zo'n wereldstad :lol:

SPIDERVELOCE1750

ma nov 14, 2005 17:47

Kristal
BBC2 mijn beste, BBC2
:oops: Miljaar ... Ik zal de volgende keer wat beter den Humo lezen ipv al die ottoboekskes :wink:

Bedankt hoor !

Kristal

Alfa One 156
Member
Member

ma nov 14, 2005 17:55

Ben er echtwaar zelf stomweg opgekomen tijdens het zappen.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”