En het bewijst toch maar weer eens dat auto's sneller zijn dat motoren (op het circuit dan)
Hoewel deze motor wel heel dik is hoor

Je kunt met een motor heel erg snel maar je moet niet teveel krappe bochten hebben want daar kun je met een motor niet zo snel door als met een goeie auto, ook op de openbare weg niet.En het bewijst toch maar weer eens dat auto's sneller zijn dat motoren (op het circuit dan)
Verzekerd daar? Nee, helaas niet.... Zoiets is een erg duur geintje. In dat opzicht kun je misschien beter op de openbare weg gaan racen want daar ben je wel verzekerd. Wat ze ook wel eens doen is 'm hierna van het circuit op de openware weg zetten en 'm daarna als gecrasht opgeven (zodat het niet op het circuit gebeurd zou zijn)Dit is ook sneux. Kan gebeuren. Ben je daar ook verzekerd?
En jij denkt dat men daar in trap?Verzekerd daar? Nee, helaas niet.... Zoiets is een erg duur geintje. In dat opzicht kun je misschien beter op de openbare weg gaan racen want daar ben je wel verzekerd. Wat ze ook wel eens doen is 'm hierna van het circuit op de openware weg zetten en 'm daarna als gecrasht opgeven (zodat het niet op het circuit gebeurd zou zijn).
Die heb ik ook gezien. Dat met je toch echt het gevoel geven met 300km/u over de baan te vliegen, terwijl je maar 50 rijdt.Ik keek net even naar die foto`s.
Die gekke engelsen gaan met een Allegro over de Nurburgring.![]()
De Polente werkt daar ook niet aan mee! Die gasten van wie die auto is doen dat. Of ze er ook altijd mee wegkomen weet ik niet maar ik weet wel dat het gebeurt.En jij denkt dat men daar in trap?Wat ze ook wel eens doen is 'm hierna van het circuit op de openware weg zetten en 'm daarna als gecrasht opgeven (zodat het niet op het circuit gebeurd zou zijn).
Geloof het maar niet hoor!
![]()
Je dacht toch niet dat die polizei mee gaat werken aan een valse weergave van het ongeval.