KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Afspraken??

do nov 10, 2005 22:26

Afspraak is afspraak. Als er meer kosten bij kwamen hadden ze je maar moeten bellen. Ik had er geen genoegen mee genomen iig. Zo doe je geen zaken.

Gerrets
Guru
Guru

do nov 10, 2005 22:29

Ja ... voor elkaar show het was een mondelinge afspraak van die 230 e maar goed last time voor hun. wel evn terugkomend op het vervangen spanrollen zijn ook allemaal vervangen.

Ik ga toch proberen die kerel aan te pakken idd deal is deal. en let op nieuw ONDERWERP
Groeten Tom

33 1.7 I.E. type 3 1993 (dagelijkse driver)
Spider 1600 junior coda tronca 1978 (in restauratie traject)

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Afspraken??

do nov 10, 2005 22:36

Laat ook al je vrienden en kennissen weten wat je overkomen is. Mond op mond reklame is het beste wat er is....dat geld ook voor negatieve mond op mond reklame :!:

Er zijn echt wel garages die goed zijn je moet ze alleen weten te vinden :!:
Krijg ik ineens een helder moment (ja, zo nu en dan gebeurt ook dat nog wel eens): als we nu een speciaal forumgedeelte aanmaken over positieve en negatieve ervaringen met garages. Weet iedereen in zijn omgeving zo waar hij wel of niet heen moet gaan met z'n Alfa :thumbs: .
Probleem hierbij is dat veel garages naast negatieve reacties ook positieve reacties hebben :?

Er zijn alfa garages waar ik NOOIT meer naartoe zou gaan maar waarvan ik weet dat er anderen zijn die NOOIT meer naar een andrere garage zouden gaan :!:

Ik ben zoals jullie allemaal weten wel voor openheid dus wat mij betreft vooruit met de geit :lol:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do nov 10, 2005 22:38

Een goed idee, zo'n topic, maar ik vrees dat er weer ruzie van gaat komen. :?
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

do nov 10, 2005 22:40

Ach een lekkere ruzie op zijn tijd kan toch geen kwaad? :jumping:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Gerrets
Guru
Guru

do nov 10, 2005 22:45

check nieuw topic...........................................dit wordt discussie maar daar moet ik een nieuwe topic over openen want anders wordt het zo'n zooitje..............

gr Tom
Groeten Tom

33 1.7 I.E. type 3 1993 (dagelijkse driver)
Spider 1600 junior coda tronca 1978 (in restauratie traject)

Ezin Rossi
Full Member
Full Member

Re: RE: Afspraken??

vr nov 11, 2005 10:31

Laat ook al je vrienden en kennissen weten wat je overkomen is. Mond op mond reklame is het beste wat er is....dat geld ook voor negatieve mond op mond reklame :!:

Er zijn echt wel garages die goed zijn je moet ze alleen weten te vinden :!:
Krijg ik ineens een helder moment (ja, zo nu en dan gebeurt ook dat nog wel eens): als we nu een speciaal forumgedeelte aanmaken over positieve en negatieve ervaringen met garages. Weet iedereen in zijn omgeving zo waar hij wel of niet heen moet gaan met z'n Alfa :thumbs: .
Probleem hierbij is dat veel garages naast negatieve reacties ook positieve reacties hebben :?

Er zijn alfa garages waar ik NOOIT meer naartoe zou gaan maar waarvan ik weet dat er anderen zijn die NOOIT meer naar een andrere garage zouden gaan :!:

Ik ben zoals jullie allemaal weten wel voor openheid dus wat mij betreft vooruit met de geit :lol:
Het probleem dat je schetst is herkenbaar... Maar ook ik ben voor die openheid. En als alle forumleden hun ervaringen (positief EN negatief) delen, dan hoeft het tegenover de garagisten niet zo oneerlijk te zijn. Dus, niet alleen klagen (zoals wij Ollanders zo goed kunnen), maar ook goede ervaringen delen! Zal dit topic niet vervuilen met mijn ervaringen, maar bewaar het voor later.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”