Sabine Smit of Sabine Reck (meisjesnaam / trouwnaam of zo?) maar inderdaad, die kan rijden!!!hard rechtuit op een lege weg....dat moet het bewijs zijn?? t bewijst alleen dat ze vaker in die Ferrari heeft gereden..........
doe mij dan maar die meid die de Nurbugring in 10:16 min. aflegt in een Transit! die kan tenminste rijden...
Daar heb ik nog wel een filmpje vanravado schreef:
hard rechtuit op een lege weg....dat moet het bewijs zijn?? t bewijst alleen dat ze vaker in die Ferrari heeft gereden..........
doe mij dan maar die meid die de Nurbugring in 10:16 min. aflegt in een Transit! die kan tenminste rijden...
Sabine Smit of Sabine Reck (meisjesnaam / trouwnaam of zo?) maar inderdaad, die kan rijden!!!
Sabine heeft wel harige armen, of zat zij in die auto daarvoor?Daar heb ik nog wel een filmpje van![]()
Ik denk ook niet dat hij in een m5 rijdt. Iemand wel een idee waarin die rijdkrisco schreef:
Daar heb ik nog wel een filmpje van
Sabine heeft wel harige armen, of zat zij in die auto daarvoor?
Vind het wel vreemd dat die gasten in die auto daarachter nog zo gemakkelijk mee kunnen komen terwijl aan die BMW goed te zien is dat daar toch wel alles uitgehaald wordt en zij toch dat circuit beter kent dan wie ook. Ze rijdt hun echt niet zoek .
Sabine Schmitz wordt achterna gezeten door een Porsche......dit is trouwens de oude RingTaxi .....hier een link met de Nieuwe Ringtaxi :Ik denk ook niet dat hij in een m5 rijdt. Iemand wel een idee waarin die rijdkrisco schreef:
Daar heb ik nog wel een filmpje van
Sabine heeft wel harige armen, of zat zij in die auto daarvoor?
Vind het wel vreemd dat die gasten in die auto daarachter nog zo gemakkelijk mee kunnen komen terwijl aan die BMW goed te zien is dat daar toch wel alles uitgehaald wordt en zij toch dat circuit beter kent dan wie ook. Ze rijdt hun echt niet zoek .![]()
En wat denken jullie van Vicky Bulter Henderson? Die kan ook sturen, man, ik ben gelijk verliefd!![]()
Wat doet jouw vrouw in MIJN auto?Heeee hoe komen jullie aan de video van mijn vrouw![]()
PRECIES !!!Hoezo, goed kunnen rijden? Ze zit met haar hand in het haar.![]()
Wel een gaaf geluid, van de auto dan, hè.![]()
(filmpje is al ens langs geweest en ze kan nog steeds niet autowasen ook.)
Ben nu aan het downloaden, maar mijn verbinding is niet zo'n grote trechter waarin je binnen enkele seconden even heel internet "lokaal" trekt, maar okee, je bent nu al een held alfaRob33, want filmpjes van snelle auto's bestuurd door mooie dames zijn altijd leuk om te kijkenNou Doix ...speciaal voor jou
Who is in the Car!!!......http://www.vaya.ws/misc/vids/racecha5.mpg
kan je dan rijden of rijden