Nou: volgens mij schuilt hier een kern van waarheid in: ik schat dat zeker 80% van de 156rijders leasers zijn.Alle 156 rijders zijn leaseproleten
Schrik dat je te voet naar school moet ?Ik heb helemaal niks tegen BMW's. Ik kan best toegeven dat ze mooie en goede auto's bouwen. Ik heb helaas WEL iets tegen 80 % van het volk dat er mee rijdt. Maar dat doet niks af aan de auto natuurlijk
Schrik dat je te voet naar school moet ?Ik heb helemaal niks tegen BMW's. Ik kan best toegeven dat ze mooie en goede auto's bouwen. Ik heb helaas WEL iets tegen 80 % van het volk dat er mee rijdt. Maar dat doet niks af aan de auto natuurlijk
We zouden dus Beter Moeten Weten ...Volgens mij vergeten de mensen die zitten af te geven op BMW dat het image van Alfa-rijders in de ogen van anderen net zo positief/negatief is...