BMW is dan ook het acroniem van Boeven, Moordernaars en Werklozen.dat criminele tuig dat een BMW rijd moet snel van het zwarte geld af dus ieder jaar een nieuwe![]()
![]()
En bedankt...domme westerlingen
Je zegt het al NOG nietWat een gelul over BMW's zegHeb jarenlang in een 5 serie rondgetoerd en kan alleen maar zeggen dat het zeer relaxte en betrouwbare wagens zijn. En nee ik ben niet werkloos deal geen drugs en heb ook nog nooit iemand van het leven beroofd.
Groet, Ro
De meeste aso rijders die vroeger BMW reden zijn volgens mij naar Volvo overgestapt een paar jaar terug, met de populaire modellen van toen. Ik zie ze echter weer steeds meer terug komen naar BMW, kijkend naar het rijgedrag wat ik om me heen zie.BMW heeft RWD, iets waar ik nu toch weer aan zit te denken voor een volgende auto....en mijn keus nu niet echt gemakkelijk maakt. Alfa: Top :styling , bovengemiddeld weggedrag, maar matige bedrijfszekerheid. Volvo: Oubollig imago, maar: fijne 5 pitters, wat onderstuurd maar zeer fijne reiswagen en giga onderhoudsvriendelijk. BMW. RWD, fijn sturend betrouwbaar goed smoelend, nadeel Is het wat negatieve imago, wat volgens mij lang zo beroerd niet meer is als het vroeger was. Die categorie mensen rijdt nu vlgs mij in Audi.
Maar dis een Alfa forum....
Vroeger was het zo dat je status had als je in een bmw reed. Tegenwoordig is het een gewone huis, tuin en keuken auto en niks bijzonders meer. Logisch ook als je konstant op hetzelfde model voortborduurt als fabrikant zijnde. Er zit ook totaal geen variatie in bij die duitsers. Het mag dan misschien wel het degelijkste model zijn van allemaal maar al zou ik er één gratis krijgen, dan zou ik em gelijk inruilen voor een Alfa.