Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

Re: RE: Heel dubbel...

do nov 03, 2005 09:01

o ja die foto gaf goed weer wat er met je gebeurd als je met een sportwagen de bocht uitvliegt en laat dus zien dat er niet voor niets geflitst wordt.....wat dat betreft had hij wel een leereffect......

:schrik:
Nou voor mij en velen met mij dus geen leereffect helaas daar de censuur reeds had ingegrepen voordat ik een vrije keus had de link al dan niet te volgen :evil:
Er zijn zat site's voorhanden waar je die "leereffecten" wel kan ervaren. Ik ga ze je niet aangeven maar je weet ze zelf vast wel te vinden. Inhoud daarvan heeft hier voor mij in ieder geval geen waarde... Ben geen ramptoerist... Hou niet van boomklevers...
Dirk - Giulia2000TS

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

do nov 03, 2005 09:50

o ja die foto gaf goed weer wat er met je gebeurd als je met een sportwagen de bocht uitvliegt en laat dus zien dat er niet voor niets geflitst wordt.....wat dat betreft had hij wel een leereffect......

:schrik:
Nou voor mij en velen met mij dus geen leereffect helaas daar de censuur reeds had ingegrepen voordat ik een vrije keus had de link al dan niet te volgen :evil:
Er zijn zat site's voorhanden waar je die "leereffecten" wel kan ervaren. Ik ga ze je niet aangeven maar je weet ze zelf vast wel te vinden. Inhoud daarvan heeft hier voor mij in ieder geval geen waarde... Ben geen ramptoerist... Hou niet van boomklevers...
Ik ook niet hoor Dirk het gaat mij meer om de vrije keuze die ik graag ZELF wil maken 8)
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

steven

RE: Heel dubbel...

do nov 03, 2005 10:01

Hoewel ik ook tegen censuur ben moet mij toch het volgende van het hart: als je participeert op een forum zijn er bepaalde regels over do and donts.
Die zijn, dacht ik, hier heel helder, het is nu eenmaal zo dat een groep mensen kennelijk een leidraad behoeft wat er kan en niet op dit Forum jammer maar waar ! :cry:

En vrije keuze heb je zat, ga maar ff googelen en het bloed , druipt uit je scherm ; DAT is je vrije keuze om te kijken, hier is het duidelijk dat sommige zaken NIET worden getolereerd. :wink:

Gaat wel redelijk off topic worden zo !

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

do nov 03, 2005 12:39

Hoewel ik ook tegen censuur ben moet mij toch het volgende van het hart: als je participeert op een forum zijn er bepaalde regels over do and donts.
Die zijn, dacht ik, hier heel helder, het is nu eenmaal zo dat een groep mensen kennelijk een leidraad behoeft wat er kan en niet op dit Forum jammer maar waar ! :cry:

En vrije keuze heb je zat, ga maar ff googelen en het bloed , druipt uit je scherm ; DAT is je vrije keuze om te kijken, hier is het duidelijk dat sommige zaken NIET worden getolereerd. :wink:

Ach natuurlijk hoe kan ik zo bleu zijn: Regels zijn natuurlijk regels :?
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

do nov 03, 2005 13:36

Ach natuurlijk hoe kan ik zo bleu zijn: Regels zijn natuurlijk regels :?
Kijk, het duurt even maar dan heb je ook wat! :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Dirk - Giulia2000TS

Emilio
Guru
Guru

do nov 03, 2005 13:37

Nu lijkt me anerchie overigs wel het ontbrekende ingredient in nederland.
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

164 Q4

do nov 03, 2005 15:46

Kan niet van mezelf beweren dat ik dan altijd de dingen even subtiel breng maar ik ben gewoon recht voor z'n raap, maar ik ben de slechte ook weer niet dus dan zal ik mijn reacties wat softer maken in toekomst zodat het ook voor die met de wat zwakkere magen of langere tenen nog goed verdraagbaar is. Nou weer vriendjes? :D

Rens 1.7QV
Guru
Guru

do nov 03, 2005 16:39

Kan niet van mezelf beweren dat ik dan altijd de dingen even subtiel breng maar ik ben gewoon recht voor z'n raap, maar ik ben de slechte ook weer niet dus dan zal ik mijn reacties wat softer maken in toekomst zodat het ook voor die met de wat zwakkere magen of langere tenen nog goed verdraagbaar is.
haha, nou hoef je ook weer niet te overdrijven he :wink: :wink: . Maar goed als het hiero maar gezellig is.
Nou weer vriendjes? :D
Als het al niet was, dan nu wel

Rens
164 TS '97
33 1.7 QV '89

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

do nov 03, 2005 23:59

*zo te zien weer bijgelegd, over tot de orde van de dag*

Alfa dus..................... 8) 8)