Ik denk dat hij er al geweest is.Kunnen wij Koos Spee niet aan Italie uitlenen??
Op de snelweg tussen Bologna en Ancona staan al minimaal 5 flitskasten!
Ik denk dat hij er al geweest is.Kunnen wij Koos Spee niet aan Italie uitlenen??
Je bent helaas niet de enige.Ik ben vlgs mij recordhouder '52km per uur' boetes. En dat riekt toch absoluut naar een commerciele activiteit! De regels zijn me volledig duidelijk en ik laat blijken er ook actief mee bezig te zijn: ik laat immers m'n gas los bij het naderen van het 50km bord, schakel netjes terug en....faaaliiiiiiitssss.
Zwaar frusterend..
het zou getuigen van verstand en gevoel om nu te stoppen en ons weer te wenden tot alfa gerelateerde zaken... Jorix is begonnen en heeft het ook netjes afgesloten!
Wat mij betreft kan het nu op slot.
Ik ga me richten op de rubriek Techniek...
Ik hoor hier niet thuis
Houden zo! Ik moet denk ik een hoop smakelijkere 18+ plaatjes bekijken voordat ik dit plaatje weer vergeten ben.......(Gelukkig heb ik het plaatje niet gezien, maar volgens de reacties heb ik niets gemist.)
Daarom heet dit deel "Algemene Onderwerpen" Kas. Dat hoeft niet persé over onze gemeenschappelijke hobby te gaan. Ergelijk? Ik ben het vaak niet eens met mensen die hier reageren, maar zo nu en dan weet iemand het of heel mooi te verwoorden, of je tot andere inzichten te brengen en vaak blijf ik het niet met die persoon eens, maar daar erger ik me niet aan.
Forum (Lat) 1. Markt, plein in Oud-Rome, verzamelplaats: het Forum Romanum in RomeWie zoekt het woord "forum" even in de dikke van dalen op?
In het kader van lik op stuk beleid: 164Q4 bannen. Niet alleen domme opmerkingen ook nog eens walgelijke plaatjes posten....@164Q4: Het plaatje wat jij postte gaat absoluut te ver en dit wil ik hier echt nooit meer zien. De meeste mensen verwachten bij het klikken op een 18+ link (die sowieso niet thuishoort op dit forum, daar is al eerder een discussie over geweest..) iets heel anders te zien dan dit.... Mocht je je hier niet in kunnen vinden, dan kan je je wenden tot Theo Meinster via redactie@alfaclub.nl
Ieder heeft recht op zijn eigen mening en daar hoef je het helemaal niet mee eens te zijnIn het kader van lik op stuk beleid: 164Q4 bannen. Niet alleen domme opmerkingen ook nog eens walgelijke plaatjes posten....