Gelukkig maar.... er ligt hier een berg werk op me te wachtenREMINDER: Om 16:30 uur gaan de deuren even dicht
Het bedankje van je werkgever mag naar webmaster@alfaclub.nlGelukkig maar.... er ligt hier een berg werk op me te wachtenREMINDER: Om 16:30 uur gaan de deuren even dicht![]()
![]()
Hoe vaak had je daarvoor moeten proberen opnieuw in te loggen? Het kan zijn dat je oude cookie eerst moest worden overschreven / komen te vervallen voordat je weer kon inloggen. Zelf moest ik ook 3 keer opnieuw inloggen.Ik moest me inderdaad opnieuw inloggen. Maar moest tevens een nieuw wachtwoord aanvragen.
Ik heb na 2keer proberen direct maar een nieuw ww aangevraagdHoe vaak had je daarvoor moeten proberen opnieuw in te loggen? Het kan zijn dat je oude cookie eerst moest worden overschreven / komen te vervallen voordat je weer kon inloggen. Zelf moest ik ook 3 keer opnieuw inloggen.Ik moest me inderdaad opnieuw inloggen. Maar moest tevens een nieuw wachtwoord aanvragen.
Dit opnieuw inloggen wordt veroorzaakt door een zwaarder authenticatiemechanisme dat met de nieuwste versie van phpBB is geïntroduceerd.
Nee, geen problemen. Wel was de uitstoot wat hoog, maar ja, dat hoort er bij hierHoe was de 4 gastest ? Geen problemen....
Leo.