Alfa
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: GOODBYE ALFA 33 LOVERS

za okt 29, 2005 02:03

Hahaha, maar niet heus.
Verklaar u nader amice :?:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Dokter 33

za okt 29, 2005 08:49

:wink:
Laatst gewijzigd door Dokter 33 op di feb 14, 2006 19:47, 2 keer totaal gewijzigd.

alfa 166

za okt 29, 2005 09:01

lang mezelf onthouden van commentaar, maar nu wordt 't wel te gortig......
eerst en vooral: het is niet de bedoeling met deze discussie de sfeer op het forum te verzieken (is die er dan nog ?). Maar dit loopt de hand uit. Zonder aan de woorden van "Charlotte" te twijfelen, zou het me zwaar verbazen dat mensen op dit forum zich met zulke pb's bezig houden.... :? Meer nog, ik durf er m'n hand voor in het vuur steken dat het niet zo is. Maar anderzijds: alles kan, natuurlijk. Daarom: zit niet vaag te doen: zeg wie, waar en wanneer. en vooral: waarom !!!! Zonder rook geen vuur. Diep in mijn binnenste hoop ik nog steeds dat Charlotte niet Charlotte is. Als dat zo is, aub, stop er mee, het is niet meer grappig !!! Of zoals men hier wel eens over onschuldige grappen zegt: "de lol is er af, opzouten" Als ik mis ben zou ik zeggen, lees je postings en stel jezelf de vraag waar sommige reacties vandaan komen. :? (en, dan bedoel ik niet de vermeende PB's). De jongste weken begint ons forum meer en meer een anti reclame
voor de club te worden. En dat is NIET de schuld van bestuur en/of moderators. De wijsneuzen die nu gaan zeggen "als je het niet leuk vindt, ga dan weg" moet ik teleurstellen: ik hoop dat het alsnog gaat keren. We hopen ook dat Alfa's spontaan zullen stoppen met roesten.
Precies mijn mening.

Ik probeer al sinds een week een "psychologische analyse" op Charlotte los te laten.
Een tip van mij: Het is een schreeuw om aandacht met zeer veel gevoel voor drama.

Ik zal mij voorzichtig uitdrukken: Ik sluit niet uit dat net PB/Mail verhaal uit de dikke duim gezogen is.

Roebar
Guru
Guru

RE: GOODBYE ALFA 33 LOVERS

za okt 29, 2005 09:26

Ik probeer al sinds een week een "psychologische analyse" op Charlotte los te laten.
Een tip van mij: Het is een schreeuw om aandacht met zeer veel gevoel voor drama.

Maar het is wel een lekker ding....................................................................

:-# oeps
Spider 1.8 TS
Als je de weg kwijt bent...kom je nog eens ergens..

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za okt 29, 2005 09:51

Ik begrijp er niks meer van. Is Charlotte nu wel of niet een forumlid? Of begrijp ik uit de postings hier dat het weer een neplid is? Zo ja, dan twijfel ik ook aan het verhaal van de pb`tjes. Dan is het ook smakeloos om zoiets hier neer te pennen. :x
Zo nee, dan houd ik mij bij mijn eerste opmerking dat zoiets echt niet kan. Maar ik kan me dan niet voorstellen dat het de vaste bezoekers zijn van dit forum die er zulke praktijken op na houden. Ik hoop dat er iets meer duidelijkheid komt voordat er hier misverstanden gaan ontstaan. En voordat zo`n topic weer ontspoort en oneindig lang wordt.

SPIDERVELOCE1750

za okt 29, 2005 10:51

Vooruit dan maar , al is het met een beetje tegenzin omdat ik hier af en toe behoorlijk van ga grommen .

Ik kan mij volledig aansluiten bij Michel en KAS .

En er is tenslotte maar één iemand die hier uit de kast moet komen . Dus Charlotte als jouw verhaal klopt : Maak die stalkers bekent aan Jorix . In het andere geval zou ik maar snel een ander forum gaan opzoeken waar ze dit soort gedrag eventueel wel aanvaarden ... de wereld is groot genoeg en er is voor ieder wat wils !

Ik meld hier ook nog even graag dat ik mij NOOIT geintimideerd heb gevoeld door wie dan ook en dat mijn PB alleen maar overloopt van vriendelijke , behulpzame en interessante verhalen . Het is hier een heel fijn forum ... laat het ons ook zo houden AUB !!!

Kristal

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

za okt 29, 2005 12:16

Hahaha, maar niet heus.
Verklaar u nader amice :?:
Nader verklaren? Ik denk dat het antwoord van DB al genoeg zegt. Ik spreek niet voor hem maar het verschil zit in lachend ten onder gaan of proberen er iets aan te doen.

Deze sfeer die hier ontstaat is helemaal niet om te lachen en juist jij, Alfa, weet heel goed hoe het er hier voorheen aan toe ging. Tuurlijk is het een afspiegeling van enz. enz. Maar is dat een rechtvaardiging? Ergenis aan topics en negeren van topics wordt een steeds groter aandeel in de deelname aan dit forum.

Ik vind dat Charlotte helemaal niks bekend hoeft te maken. Ik denk dat degene die heeft meegelezen wel een aardig idee heeft van de personen waar het over gaat. Ik ben van mening dat degene die de PB berichten hebben verzonden beter een ander forum kunnen opzoeken.

Alternatief zou zijn dat diegene een topic opent bij “Aandachtspunten” om zo het eigen ego extra aandacht te geven. Jammer maar misschien hoognodig?

Prutswerk, dit soort topics en de wijze waarop deze topics ontsporen………. :evil:

Respect is helaas ver te zoeken.
Dirk - Giulia2000TS

Alfasassie

za okt 29, 2005 12:27

Zo heb ik het nog niet bekeken..

Moet zeggen.. in al die jaren dat ik hier forum heb ik geen 1 rot pb'tje, mailtje of what ever gehad van wie dan ook.

Ik voel me dus ook gewoon totaal gerespecteerd, geacepteerd en goed op Mars :wink: .

Zelfs toen ik nog de enige vrouw was op het forum hier ben ik altijd met respect behandelt, heb me nooit aangevallen gevoeld (en anders was dat in mij zelf als persoon zijnde dat ik me niet lekker in mijn vel voelde zitten ;) )

kortom, ik heb eerlijk gezegd volop respect voor de mannen op het forum hier.. zoals dat wederzijds te noemen is. Ben ik van overtuigd bij een groot aantal in elk geval.

Soms zijn er dingen in een pb'tje wel eens uitgepraat als iets me dwars zat of ik te fel reageerde..

Kortom, leven en laten leven zou ik zo zeggen.. als je mensen met respect behandelt krijg je hetzelfde ervoor terug.

Ik heb weinig zin om conclussies te trekken, om dingen na te gaan lezen.. maar wat mij betreft: ode aan de mannenwereld die SCARB heet waar vrouwen in een hoog vaandel staan en gewoon zich zelf mogen en kunnen zijn ;)

Groetjes Saskia

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

za okt 29, 2005 12:43

Wat wil deze amateur-psychologe?? Zij heeft het over het typisch mannelijk gedrag op het forum en mevrouw is hiervan de dupe is en voelt zich gechoqueerd.
Noem geen naam of namen maar rapporteer het aan Jorix maar hang niet de clown uit...

Maar als je werkelijk denkt dat een man zich op het grensgebied half man en half dier begeeft, blijf dan weg. Wat moeten wij met Viva huis-tuin-en keuken pyschologie shit???

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

za okt 29, 2005 13:30

Opgelost dus door een newbie weg te duwen.........?

Of......

Zegt het ook iets over de moraal die "onder ons" leeft.....
Dirk - Giulia2000TS

ciclista
Guru
Guru

za okt 29, 2005 17:21

Conclusie: Charlotte bestaat niet?
'74 2000GTV foto '69 1750GTV foto

alfa 166

za okt 29, 2005 17:32

Opgelost dus door een newbie weg te duwen.........?

Of......

Zegt het ook iets over de moraal die "onder ons" leeft.....
nee!!!

alfaRob33

za okt 29, 2005 17:45

Conclusie: Charlotte bestaat niet?
[-X fout !!!! "Charlotte" bestaat wel.....maar ik vind dat "Charlotte" zelf maar
haar verhaal moet vertellen.....

Het enige wat ik wil zeggen, dat ik haar een verslag van de Boxerdag ooit eens (op haar verzoek) geE-mailt heb...omdat zij die dag niet kon komen....ook heb ik die foto (avatar) voor haar eens verkleint....het waren er twee...een met imola en één alleen imola
ik had nog gedacht...zet alleen die imola als avatar...maar nee die blonde mevrouw
ging er ook op.....moet opzich kunnen....maar dan weet je gewoon dat je reacties kan krijgen, het zelfde als je zegt dat je beter kan racen......dan wordt je uitgedaagd om te racen....logies.......dus als "charlotte" echt nep is dan betreur ik dat... en het zelfde als ze echt spam/grove PBtjes heeft gehad.....dus ja is het oproerkraaierij of werkelijk waar??

en Nee!!!!!! ik zet die Foto niet on-line

Roebar
Guru
Guru

za okt 29, 2005 18:36

en Nee!!!!!! ik zet die Foto niet on-line

aahhh??
Spider 1.8 TS
Als je de weg kwijt bent...kom je nog eens ergens..

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”