Tja? Einde topic? Gebeurd eigenlijk niet zo vaak, blijven meestal staan tot in de eeuwigheid. Jorix kan er wel een slotje op doen als je dat wil geloof ik.Okay. Heb erg kort door de bocht gereageerd omdat mijn persoonlijke e-mail inbox volgegooid werd door een stel mensen met niet zulke aardige teksten.
Lees nu alle reacties op mijn impulsieve reactie en wat andere topics. Kan alleen maar concluderen dat ieder een eigen vorm van humor heeft, ik ook, en die wordt niet door iedereen begrepen. Logisch, het is tekst en de meesten van ons kennen elkaar niet.
Dus einde topic?????
![]()
Eeh, dat ook ja... welkom terugEinde topic en welkom terug.
Nu niet meer weg gaan he!
Echt belachelijk.Okay. Heb erg kort door de bocht gereageerd omdat mijn persoonlijke e-mail inbox volgegooid werd door een stel mensen met niet zulke aardige teksten.
:
Oh, gaat dat hier al zo?!Okay. Heb erg kort door de bocht gereageerd omdat mijn persoonlijke e-mail inbox volgegooid werd door een stel mensen met niet zulke aardige teksten.
Ieder mensch is anders dus gewoon op je eigen manier blijven reageren, doe ik ook (zij het dan wel iets gecensureerd want ik heb normaal niet zo'n beschaafde manier van pratenLees nu alle reacties op mijn impulsieve reactie en wat andere topics. Kan alleen maar concluderen dat ieder een eigen vorm van humor heeft, ik ook, en die wordt niet door iedereen begrepen. Logisch, het is tekst en de meesten van ons kennen elkaar niet.
Ja dat vraag ik me ook afWaarom heb je dat PB-gebeuren niet direct aan het begin van dit topic vermeld dan?
Geef idd die namen door (desnoods alleen aan Jorix), had je in zo'n geval al veel eerder moeten doen.Ben het er ook wel mee eens om die namen bekend te maken........
Zeg zeg een gemaild paard mag je niet in de bek kijkenInderdaad, man en paard noemen!
Zeg zeg een gemaild paard mag je niet in de bek kijkenInderdaad, man en paard noemen!![]()