En volgens mij past die qua draad in de plaats van de sensor van de V6.
Tja ik heb alleen het thermostaathuis van de 3.2 gehouden en dus niet aan de voorkant zoals bij een transaxle V6. Ik heb iets minder opties qua aansluitingen. Wil niet zeggen dat er niet iets te fabrieken valt.
Haha mooi toch, die sensor ziet er weer compleet anders uit. Typisch weer. Snap nog steeds niet hoe dat ding dan enigszins accuraat zou moeten werken, want lijkt mij alsof de temperatuur van het aluminium van de kop gemeten wordt ipv koelwater. Misschien is dat ook wel praktisch dezelfde temperatuur bij een TS?
Wat ik zelf altijd doe is in ieder geval de weerstand van de sensor meten bij koude en warme motor, dan weet je of die tenminste werkt. Ik heb het NTC-tabelletje even niet bij de hand, maar je kunt natuurlijk ook met een paar weerstandjes tegen de contrastekker aan prikken en kijken of de meter sjoege geeft.
Maar ja dat had ik ook verwacht dat het een standaard NTC sensor was, maar deze doet niet zo bar veel. Heb m nog niet doorgemeten koud/warm maar heb ook nog niet echt gehoord dat die dingen kapot gaan.
Andere optie is om te kijken of mijn ECU niet het signaal door kan geven van de ECU temperatuursensor (die werkt) naar mijn meter.