
Waarom bij 150km/h? Bij 50/60km/h kan je het ook prima testen, waarschijnlijk ook beter en zeker veiliger. Nat wegdek is hierbij ideaal zodat de wielen makkelijker blokkeren en het ABS in werking treed.In mijn geval. Op een vrije baan een aantal keren 150 km/h en vol in de remmen. Het anti blokeer systeem werkt voortreffelijk. Bijna net zo goed als in mijn spiksplinternieuwe auto.
![]()
Ik denk dat ik het simpel houd en het lampje verwijder![]()
Ik heb dat ABS ook in mn '95 Gtv TB, en is ook niet uit te lezen met al de ganvbare tools. Gelukkig werkt het bij mij nog prima......De eerste serie Spider heeft een abs systeem dat enkel ondersteunt. Latere generaties regelen ook de remkracht verdeling maar deze niet. Er zit nog gewoon een remkrachtbegrenzer op de achteras.
Als dit systeem niet werkt heb je gewoon nog het remsysteem werkend, gewoon als in bij een auto zonder abs. Geen probleem in 99,9% van de tijd.