Ik zie daar op de foto de naam Tarquini........... zou dat een optie zijn??
Of ze nu wel of niet tegen de andere tams op kunnen maakt mij niet zoveel uit. 2006 als leerjaar en dan de volgende seizoenen maar weer ens kijken. Ik juich dit initiatief wel toe
ooit gereden 155 1.7 ts 1994
156 1.8TS 16V 2000
nu 156 1.8 TS 16V 2004 met leer
Denk dat de auto met de naam tarquini erop een tekening is van hoe de WTCC auto van 2006 eruit komt te zien en niks heeft te maken met een al dan niet levensvatbaar DTM avontuur...
dat is geen tekening van een wagen naar wtcc specs.
Daarentegen: 159DTM : DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end
Volgens het Duitse tijdschrift Auto Motor und Sport wil Toyota in 2007 in de DTM stappen. De Japanse autofabrikant moet de opvolger worden van Opel, dat besloot zich terug te trekken uit het toerenwagenkampioenschap.
Het geld zal niet het grootste probleem zijn voor de Japanners. In de Formule 1 heeft Toyota met ongeveer 350 miljoen euro het grootste budget. Een seizoen in de DTM kost 'slechts' tien procent van dat bedrag. In de jaren tachtig was Toyota al actief in de DTM, toen met een privé-team.
Ik vind het ook een superraceklasse. Maar of Alfa het geld heeft om hierin succesvol te zijn betwijfel ik, zou wel geweldig zijn de goude tijden van 1993 en 1994 weer te herleven...
Al moet ik er eerlijkheidshalve wel bijzeggen dat ik het WTCC kwa inhaalacties eigenlijk spectaculairder vind dan DTM. Kan me herinneren afgelopen jaar de race op de Lausitzring... Paffet was veel sneller dan Ekstrom maar zat erachter.. Overal proberen maar er gewoon niet langskomen.. In het WTCC had ie um er gewoon langs kunnen zetten...