Winterbanden in de zomer heeft nadelen en omgedraaid ook.
Wat lijkt jullie het beste ? Het hele jaar op zomerbanden of toch maar winterbanden en gewoon doorrijden ermee in de zomer.
we rijden in die auto (toyo

opgemerkt moet worden dat het om een toyo gaat waar mijn vrouw in stuurt.
nee , joh ik hou veel van mijn vrouwopgemerkt moet worden dat het om een toyo gaat waar mijn vrouw in stuurt.
je wilt van je vrouw af?![]()
bedenk dat zelfs de "slechtste" winterband in de sneeuw nog meer grip heeft dan de "beste" zomerband.
ik heb ook 2 setjes, en dat bevalt me prima. de kosten zijn het niet voor een winterband, en zeg nou zelf, is je vrouw niet meer waard dan 2 setjes???????![]()
Om de verkoop te stimuleren? Autovisie had laatst een test met alle zomerbanden. Daarbij zat ook een allseasonsetje. Die kwam er toch beduidend minder vanaf. Je kunt ook niet in alle seizoenen het beste zijn.waarom dan die naamall seasonband..
idemWaar en wanneer rijdt je vrouw?
Ik woon nog geen 10 km van m'n werk en de route is ook niet druk (verzameling landweggetjes). Op die anderhalve dag per jaar dat het glad is rij ik wel wat langzamer.
Dat is HET goede antwoord Ronald!Trouwens niks mis met Toyo hoor. Ik rij al weetniethoelang met Proxes T1-s banden.