Speeder

Re: RE: GROTE problemen met garage

vr okt 20, 2006 16:37

Tijdens de rustige momenten (tussen 2 lijken van een paal krabben door) hebben ze niks anders te doen, nee.
Maar ach, die discussie is al zo dikwijls gevoerd.
Ach, niet iedereen heeft zich nog zover verdiept in het werk van onze vrienden ;)

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: GROTE problemen met garage

vr okt 20, 2006 16:44

Kijk anders maar eens op scheurijzer.nl en dan in het 18+ gedeelte...( niet doen als je een zwakke maag hebt!!!) :shock:

Dat soort dingen komen ze ook tegen in hun werk, dat gun ik niemand (uit eigen ervaring..). Zal absoluut niet zeggen dat ik het eens ben met het justitie beleid in dit land maar ze doen ook andere dingen als schrijven... :-#

Maar je hoort (bijna) nooit iemand over de goede kanten van een zaak praten, alleen de slechte dingen komen boven drijven... :?

Zelf rij ik meestal ook wel te hard, ik let alleen meestal wel goed op van die kastjes e.d. :wink: Het is dan ook al weer gelukkig heel lang geleden dat ik een snelheidsbekeuring heb gehad.. :) Bovendien kies ik ervoor om te hard te rijden dus zal ik wel balen als ik de boete krijg maar er zeker niet over gaan lopen klagen, hij is immers terecht. UItzondering hierop zijn de muggenzifterige bekeuringen van 2 a 3 km te hard.. :evil:
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Andretti Molletti

vr okt 20, 2006 20:08

Anyways ik ga er vanuit dat die teringlijers ......
gebruik geen buitenlandse woorden als je de gevolgen niet kan overzien...!!!

onverantwoordt rijgedrag.. niet goed te praten..

Hier komen zeiken... zielig...

De politie Teringlijers noemen op een publiekforum... je weet niet wat je zegt hoop ik...

en dit topic vervuilen, ga je schamen!

er is geen chemie man!!!

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

vr okt 20, 2006 20:10

Anyways ik ga er vanuit dat die teringlijers ......
gebruik geen buitenlandse woorden als je de gevolgen niet kan overzien...!!!

onverantwoordt rijgedrag.. niet goed te praten..

Hier komen zeiken... zielig...

De politie Teringlijers noemen op een publiekforum... je weet niet wat je zegt hoop ik...

en dit topic vervuilen, ga je schamen!

er is geen chemie man!!!
:thumbs:
156

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

vr okt 20, 2006 22:43

nu moet ik zeggen dat ik het niet heel erg vaak met il Dottore eens ben, maar in dit geval wel.
Je KIEST ervoor te hard te rijden. Je hoeft niet hoor!!!
Wees een vent en slik de gevolgen. Of hou je aan de regels.
Zo simpel is het echt.
Het is niet de politie die bepaalt hoe hard je mag rijden. Ik ben het ook niet eens met het door de politie uitgevoerde beleid. Maar het is niet HUN beleid. Zij voeren het slechts uit.

ook ik rij zeer regelmatig te hard.
Als ik denk dat het kan. Als ik het idee heb dat mijn portemonne het trekken kan... (mocht ik gepakt worden)

En dan dit:Echt slim ben je niet. Zo eerst met de motor van je 147. Dan meermaals met een puntenrijbewijs te hard gaan.
Of je hebt geld zat, hetgeen vreemd is voor een niet al te snugger studentje. (dat je het allemaal lijden kan)
Maar, en dit vind ik echt: ik ben in geen JAAAAAAREN meer gepakt op hard rijden. Als je het verkeer leest dan zie je mensen remmen, inhouden, het verkeer indikken rond flitslokaties. Mensen schuiven gauw in naar rechts.
Als je het verkeer NIET kan lezen rij je dus harder dan verantwoordelijk is.......... Je bent dan blijkbaar niet voldoende geconcentreerd op de weg en het verkeer om je heen. En dus moet je dan vooral geen 170 rijden.
Maar ik gok dat je nu een stuk beter oplet.....
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

vr okt 20, 2006 23:46

Zoals ik onlangs op dit forum las: If you can't do the time, don't commit the crime.
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

charlotte

vr okt 20, 2006 23:48

Zoals ik onlangs op dit forum las: If you can't do the time, don't commit the crime.
Dat is nu eens een mooie uitspraak!! 8)

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za okt 21, 2006 00:54

Leve Il Dottore, die recht voor de raap zegt wat ik al probeerde via voorzichtige dubbele bodem postings ! :wink:
En wat Seinista's ( :twisted: ) post betreft: ik zou het niet beter kunnen verwoorden ! :thumbs:

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

za okt 21, 2006 01:00

En zo is 't :!: :!: :!:
It's not easy, being green (kermit)

chemieman

ma okt 23, 2006 19:14

Om 1u snachts zijn er niet zoveel auto's op de weg.

164 Q4

ma okt 23, 2006 22:06

Ik ken d'r ook een hele 'mooie': Don't commit the crime, but you still have to do the time!!!! :? :evil:

En dat heb ik nu op het moment. Flink bekeurd zijn voor iets wat ik niet gedaan kan hebben omdat ik (bewijs heb ik) toen de hele week in the UK zat en mijn wagen dus thuis in garage. En dan was het ook nog in Rotterdam! Ik woon aan de andere kant van Nederland en ben met die wagen nog nooit ook maar enigzins in de buurt geweest van Rotterdam. Arnhem was het dichtste bij.

Leuk rechtsysteem hebben we hier hé?? :? Ik vind het een aardig krom systeem! Want waar is het bewijs?? Die er ONMOGELIJK kan zijn??? Nou????? (en ik wind me d'r alweer over op... :evil: )

panzerfrans

ma okt 23, 2006 23:53

Ik ken d'r ook een hele 'mooie': Don't commit the crime, but you still have to do the time!!!! :? :evil:

En dat heb ik nu op het moment. Flink bekeurd zijn voor iets wat ik niet gedaan kan hebben omdat ik (bewijs heb ik) toen de hele week in the UK zat en mijn wagen dus thuis in garage. En dan was het ook nog in Rotterdam! Ik woon aan de andere kant van Nederland en ben met die wagen nog nooit ook maar enigzins in de buurt geweest van Rotterdam. Arnhem was het dichtste bij.

Leuk rechtsysteem hebben we hier hé?? :? Ik vind het een aardig krom systeem! Want waar is het bewijs?? Die er ONMOGELIJK kan zijn??? Nou????? (en ik wind me d'r alweer over op... :evil: )
En het mooiste is nog wel dat je, in tegenstelling tot wat in een 'recht' staat de gewoonte hoort te zijn, zonder proces schuldig word bevonden en pas nadat je betaald hebt, en dan nog voor eigen rekening, mag pogen je onschuld te bewijzen. Als je in dit land iemand vermoord hebt word je geacht onschuldig te zijn totdat, voor de rechter, anders is bewezen. Maar heb niet het gore lef een paar kilometer te hard te rijden, want bij een dergelijke grove misdaad verspeel je werkelijk elk recht dat er ooit uitgevonden is om burgers tegen onrecht te beschermen.

Als ik dit soort 'recht' systeem moet omschrijven komen er heel andere woorden als 'krom' in me op, die ik alhier, gezien de mogelijk jonge toeschouwers, verder onvermeld zal laten.

Groeten, Frans.

Andretti Molletti

di okt 24, 2006 12:11

Zit dit topic niet te vervuilen!

..en ga emmigreren of accepteer!

panzerfrans

di okt 24, 2006 14:01

Zit dit topic niet te vervuilen!
Gezien degene die dit topic gestart is de discussie deze kant op gestuurd heeft vraag ik mij af of dit wel helemaal "topic vervuiling" is.
..en ga emmigreren of accepteer!
Je vergeet een optie.

chemieman

di okt 24, 2006 17:25

Close het topic dan....

Terug naar “Algemene Technische vragen”