Tot nu toe heb ik de lekstroom gemeten bij tussen de massa en de minpool accu. Bij zekering 16 (geel 20A) verdwijnt de 0,5 amp. Na verwijderen van stroom op de interieur bleek de 0,5 amp te verdwijnen bij het loshalen van de DashBoard Control Panel (de klokjes direct achter het stuur). Er zitten twee stekkers aan (links wit, rechts groen). Ik heb het control panel opengemaak en de printpaat los van de klokjes. Als ik de printplaat dan weer aansluit is de 0,5 amp nog steeds weg. Als ik de klokjes 1 voor 1 in de printplaat klik zie de lekstroom oplopen tot bij alle vier de klokjes 0,5 amp. blijkbaar loopt er een permanente stroom door de klokjes.
Ik ben ook verbaast dat er permanente stroom staat op de Control Panel...maar dit kan zijn voor de noodknipperlichten en om de wijzers van de toerenteller netjes bij nul te houden...want als de stroom eraf gaat staat de toerenteller op zn kop.
Ik zit te denken om de permante stroom te verbreken en te verbinden aan de geschakelde stroom. Ik zal nog de lekstroom meten bij de 1 verbinding van plug B. Dan weet ik zeker of daar ook 0,5amp doorheen gaat.
Wat wel een defect is aan de Control Panel is 1 verlichtingslampje rechts onder; die niet wil branden als ik de verlichting aan doe. Het maffe is als ik de linker plug los trek, dan gaat dit lampje wel branden
Mischien toch ergens een diode kapot op de printplaat?