AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

Re: RE: water in de voorruit alfa 33

di aug 16, 2005 10:56

Tjezus......kippenvanger plaatsen misschien?

Is water in de ruit trouwens APK afkeur? Weet iemand dat......
Lijkt me sterk zeker als het niet in het zichtveld zit.
Bel anders ff naar een APK-boer :D

GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice

di aug 16, 2005 11:03

Ik constateerde laatst ook dat ik precies hetzelfde probleem had als @Theolaf.

Alleen merk ik bij mij dat het rubber bij de hoekpunten wat eruitkomt :shock: , dat verklaart ook denk ik dat het iets lawaaierig is binnen de auto waarschijnlijk. Anders dan normaal. Waar vocht is is 9 van de 10 gevallen ook roest, echt kl*te. Zit er echt over te denken om een steen door mijn eigen ruit te gooien, en dan een bezoekje bij de "Carglass"te brengen.....
Nu maar hopen dat er geen verzekeringsagent zit mee te lezen... 8) :wink:
156 Sportwagon , 2003.
GTV 2.0 met Twinspark techniek, 1986.

Mobster

di aug 16, 2005 11:45

Alleen merk ik bij mij dat het rubber bij de hoekpunten wat eruitkomt :shock: , dat verklaart ook denk ik dat het iets lawaaierig is binnen de auto waarschijnlijk. Anders dan normaal. Waar vocht is is 9 van de 10 gevallen ook roest, echt kl*te. Zit er echt over te denken om een steen door mijn eigen ruit te gooien, en dan een bezoekje bij de "Carglass"te brengen.....

Als iedereen dit moest doen, dan maken ze nog steeds winst.
Ik zou zeggen laat je maar eens gaan. :wink:

ALFADELTA1975
Newbie
Newbie

di aug 16, 2005 23:19

Je kan ook een kip door je ruit laten vliegen......... :schrik:

Afbeelding

Afbeelding

Dan weet je zeker dat je hem door je verzekering vergoed krijgt

:lol: Grote kip geweest zo te zien :lol:

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

RE: water in de voorruit alfa 33

di aug 16, 2005 23:52

Het meest veelzijdige stukje vlees :blue_lol:
It's not easy, being green (kermit)

ALFADELTA1975
Newbie
Newbie

do aug 18, 2005 21:13

Als iedereen dit moest doen, dan maken ze nog steeds winst.
Ik zou zeggen laat je maar eens gaan. :wink:
En dat is echt zo! Het is net als het ziekenfonds, elke maand betalen, en wat krijg je terug als je nooit ziek bent? NOPPES!

Dus, op naar Carglass na de vakantie :lol:

Vraag me eigenlijk alleen af, als je zeg maar een kleine roestplek misschien hebt, bij het vochtgedeelte of ze dat ook wegwerken. Of plaatsen ze gewoon de nieuwe voorruit erop, ondanks de roestplek? Dat zou iig geen vakmanschap zijn :? .

Graffiaturo
Guru Duplice
Guru Duplice

do aug 18, 2005 23:51

ga in ieder geval NIET naar Carglass

ga gewoon naar je garage of schadehersteller, die doen het netjes en goed en zullen heus wel meegaan met de "gunstigere" voorwaarden wat betreft eigen risico :wink:
http://www.graffiaturo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

ALFADELTA1975
Newbie
Newbie

vr aug 19, 2005 07:07

Had jij niet een tijdje geleden een topic geplaatst over Carglass??

Zat allemaal foto's bij met KRASSEN over je GEHELE auto zowat :shock:

Ben benieuwd hoe dat eigeniljk was afgelopen?

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

zo aug 21, 2005 01:04

ga in ieder geval NIET naar Carglass

ga gewoon naar je garage of schadehersteller, die doen het netjes en goed en zullen heus wel meegaan met de "gunstigere" voorwaarden wat betreft eigen risico :wink:
idd zoals bij jullie als bij ons GEEN Carglass
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Ricambi Originali

zo aug 21, 2005 06:48

Ik had al begrepen dat Graffiaturo zware problemen heeft gehad met carglass.. het zijn ook gewoon een stel prutserts.. je kan het natuurlijk treffen dat je net een monteur treft met hart voor de zaak.. maar die zijn er zeer weinig... ik spreek uit eigen ervaring, heb 5 mnd bij carglass gewerkt op kantoor, en je wilt niet weten hoeveel schades we daar moesten uitkeren... Kijk je bent eerst postbode en je wilt een andere baan, nix mis mee toch..? je neemt een opleiding van 2 weken bij carglass en je bent monteur.. ze gooien je gelijk in het diepe.. toevallig komt Graffiaturo daar met zijn Bella.. treft de ex postbode en de schade is niet meer te overzien... dat is de gang van zaken bij de Carglass. En dan heb ik het nog niet eens over de sterren in de ruit die ze EXPRESS laten springen om er maar een nieuwe ruit in te mogen zetten... Mensen geloof me, en laar die hufters links liggen.. tis 1 grote verzekerings fraude.. en ik zou dit nooit zeggen als ik er niet zelf had gewerkt...

Groet, Ro

Graffiaturo
Guru Duplice
Guru Duplice

zo aug 21, 2005 11:31

ik heb zelf nooit problemen gehad et Carglass hoor, ze hebben ons al heel wat werk bezorgd :wink: dus als je het zo bekijkt, ben ik best wel blij dat ze er zijn

ik zet er zelf wel een nieuwe voorruit in als het nodig is :wink:
maar niet iedereen beschikt over het benodigde gereedschap om het zelf te doen.
heel veel mensen kiezen toch voor Carglass omdat het zgn voordeliger is.

leg het gewoon uit aan je schadehersteller dat je minder ER hebt als je naar carglass gaat, en je krijgt dezelfde voorwaardes
http://www.graffiaturo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Ricambi Originali

zo aug 21, 2005 17:24

Ah op die manier, kijk als je zelf schadehersteller bent kan ik me goed voorstellen dat je het totaal geen problemen met ze hebt :P Kan je goed van eten... :wink:
Maar het zijn ook vaak van die kleine dingen, bv zijruitje ingeslagen en dan de deurbak niet goed uitzuigen... echt een fijn geluid als je het portier sluit... ken je zelf weer de deurkaart eruit halen om de klus af te maken.. die gasten staan voor mij op de dezelfde plaats als de Kwikfitt..

Groet, Ro

chrisc

ma aug 22, 2005 23:19

Yep, ook gehad bij die prutsers van carglass met m'n 75 jaren geleden. Klein 1mm schilfertje (niet eens sterretje) in de ruit....naar de carglass om de hoek: 10 minuten later moest ik de werkplaats inkomen...jahoor ruit verrot.
Of ik even 800 gulden wilde neertikken voor een nieuwe ruit, want "ik was toch verzekerd". Nou mooi niet, ik had geen glasverzekering! Zegt die gek "oh, als ik dat had geweten dan had ik het niet gedaan!".

Kortom...die toko de vinger gegeven en met kapotte ruit en al naar autotaalglas gereden die voor 600 gulden de ruit hebben vervangen.

Zucht....

Gr,
Chris

Rees Cees

ma aug 22, 2005 23:26

Afbeelding

Ik zoek nog een voorruit met water. Ben uit mijn koplamp gezet, wie helpt mij?

Terug naar “Algemene Technische vragen”