Lijkt me sterk zeker als het niet in het zichtveld zit.Tjezus......kippenvanger plaatsen misschien?
Is water in de ruit trouwens APK afkeur? Weet iemand dat......
Bel anders ff naar een APK-boer

Lijkt me sterk zeker als het niet in het zichtveld zit.Tjezus......kippenvanger plaatsen misschien?
Is water in de ruit trouwens APK afkeur? Weet iemand dat......
Nu maar hopen dat er geen verzekeringsagent zit mee te lezen...Ik constateerde laatst ook dat ik precies hetzelfde probleem had als @Theolaf.
Alleen merk ik bij mij dat het rubber bij de hoekpunten wat eruitkomt, dat verklaart ook denk ik dat het iets lawaaierig is binnen de auto waarschijnlijk. Anders dan normaal. Waar vocht is is 9 van de 10 gevallen ook roest, echt kl*te. Zit er echt over te denken om een steen door mijn eigen ruit te gooien, en dan een bezoekje bij de "Carglass"te brengen.....
Nu maar hopen dat er geen verzekeringsagent zit mee te lezen...Ik constateerde laatst ook dat ik precies hetzelfde probleem had als @Theolaf.
Alleen merk ik bij mij dat het rubber bij de hoekpunten wat eruitkomt, dat verklaart ook denk ik dat het iets lawaaierig is binnen de auto waarschijnlijk. Anders dan normaal. Waar vocht is is 9 van de 10 gevallen ook roest, echt kl*te. Zit er echt over te denken om een steen door mijn eigen ruit te gooien, en dan een bezoekje bij de "Carglass"te brengen.....
![]()
Ik constateerde laatst ook dat ik precies hetzelfde probleem had als @Theolaf.
Je kan ook een kip door je ruit laten vliegen.........![]()
Dan weet je zeker dat je hem door je verzekering vergoed krijgt
En dat is echt zo! Het is net als het ziekenfonds, elke maand betalen, en wat krijg je terug als je nooit ziek bent? NOPPES!Nu maar hopen dat er geen verzekeringsagent zit mee te lezen...Ik constateerde laatst ook dat ik precies hetzelfde probleem had als @Theolaf.
![]()
Als iedereen dit moest doen, dan maken ze nog steeds winst.
Ik zou zeggen laat je maar eens gaan.
idd zoals bij jullie als bij ons GEEN Carglassga in ieder geval NIET naar Carglass
ga gewoon naar je garage of schadehersteller, die doen het netjes en goed en zullen heus wel meegaan met de "gunstigere" voorwaarden wat betreft eigen risico