Dit heb ik gedaan aan hij rijdt nu veeeeeeeeeeeeeeeeel beter. Alleen ik zit nog met 1 probleem en dat is dat de auto als die koud is nog steeds stilvalt.
Wanneer je dan overschakelt naar benzine kun je gewoon verder rijden. En als je dan weer terug gaat naar gas rijdt die ook weer. Het kan dan nog wel eens zijn dat die een keer uitvalt. Wanneer die op gas uitvalt dan blijft het groene lampje op het knopje branden.
Nu had ik even gebeld naar het bedrijf waar ik de verdamper van heb. Die gaven als advies om de spanning te meten die naar de spoeltjes gaat. Er zit er 1 op de tank en 2 op de verdamper. Maar als die stilvalt blijft er steeds op de spoeltjes een spanning van 12V staan. Dus ga ik er dan van uit dat die ook werken. Volgens het bedrijf gaan de spoeltjes die op deze verdamper zitten eigenlijk ook niet stuk. De stappenmotor heeft hij ook doorgemeten en deze zou z'n werk nog goed moeten doen. De uitlaatgasmeting bij de APK was goed. En de klep op de gastank slaat ook dicht als de motor afslaat. Als de motor stilvalt als die koud is dan hoor je achter bij de tank niet zo'n klonk. En dan zal die dus gewoon open zijn. Dus gas aanvoer...
Wie kan me helpen???????, want net was er een topic over het vervloeken van je Alfa. Zo ver ben ik nog niet maar die gasinstallatie komt me wel bijna m'n strot uit.

Rens