tijdens het remmen voel ik dat de druk steeds meer afneemt. Alles is in orde en is goed ontlucht.
Hoe kan je weten dat je hoofdremcilinder verouderd is of dat het een ander remcilinder is?
bedankt
Als je 100% zeker weet dat er geen lucht meer inzit en het pedaal blijft maar zakken dan zal de HRC inwendig lek zijn.tijdens het remmen voel ik dat de druk steeds meer afneemt. Alles is in orde en is goed ontlucht.
Hoe kan je weten dat je hoofdremcilinder verouderd is of dat het een ander remcilinder is?
bedankt
Ververs de remvloeistof maar es. Kan geen kwaad. Daarna echt goed gaan ontluchten. Dat zal toch het probleem zijn vermoed ik. Het reviseren van de klauw is wel goed gegaan? Bij het opkrikken van de auto kun je controleren ( door de velg te verdraaien )of de schijf ook echt vaststaat. Dus of de zuigers ook echt de blokken tegen de schijf aandrukken.ik heb enkel de linkerachterklauw gereviseerd. de blokken en schijven zijn niet verwisseld geweest. op de testbank lopen ze ook goed op mekaar af.kan het ook aan vuile olie liggen?
Je het de complete hoofdremcilinder verwijderd omdat je het potje niet leeg kon maken?Ik heb de hoofdremcilinder gedemonteerd. Ik heb nog wel een reserve liggen maar ben niet zeker of dat nog wel een goede is. Aangezien het nogal duur is om een nieuwe te kopen, kan je de cilinder mss reviseren?
Ik heb hem wel moeten verwijderen want ik kreeg anders niet alle remvloeistof uit mijn potje(dat zijn 2aparte circuits). Moet dat zo?
groeten
Eerst zoveel als mogelijk leegtrekken met een grote injectiespuit oid (toevallig een junk in de buurt?ja dat weet ik. maar dan spetst het er allemaal uit.(ging het potje trouwens toch een keer zuiver maken.)
bedankt voor de reactie
Dan maar hopen dat het ontluchten dit keer beter gaat. Succes.ik ga er vanavond een HRC opzetten die ik nog heb liggen in de hoop dat het veel beter zal gaan.
Al geprobeerd? Iemand op het rempedaal laten duwen met de auto opgekrikt. Werken je achterklauwen wel goed?Het reviseren van de klauw is wel goed gegaan? Bij het opkrikken van de auto kun je controleren ( door de velg te verdraaien )of de schijf ook echt vaststaat. Dus of de zuigers ook echt de blokken tegen de schijf aandrukken.