Keke

Moeilijke Rit

di okt 04, 2005 22:30

Nog een paar weekjes. De laatste rit van het seizoen!!

De opkomst van de Drie Stromen Rit viel mij wat tegen.
Het weer was achteraf perfect en de rit was zeer mooi en voor de puzzelaars was er genoeg te puzzelen!

Ik hoop dat de opkomst voor de moelijke rit weer groot is. Zoals iedereen heeft kunnen lezen is de rit voor iedereen toegankelijk, dus ook als je (nog) geen goede puzzelaar bent.

Groetjes en tot zondag 6 november in Meppel!

ARGTV3V6TB
Guru
Guru
Contacteer: Yahoo! Messenger

RE: Moeilijke Rit

wo okt 05, 2005 12:53

ik weet nog niet of ik erbij zal zijn.... ik vond de laatste rit een beetje tegenvallen.. de rit zelf niet maar de vragen vond ik op zn minst erg vaag... nou ja de vragen niet maar de antwoorden... maargoed we zien wel.. ff kijken of ik nog 2e staat
Afbeelding
De flaterfoon, net als een alfa klinkt heel bruut :D (speciaal voor dink ;-) )

roel
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

wo okt 05, 2005 13:34

Hé eindelijk een thuiswedstrijd.....

levert misschien een voordeeltje op bij de moeilijke vragen?
Maar heb ook nog nooit een moeilijke rit gedaan......

Ik ga kijken of ik een mijn navigatrice hiervoor warm kan laten lopen (hmmmm zij was wel degene die de tocht opmerkte in het klaverblaadje, maar over meedoen hebben we het nog niet gehad :? )

Roel
http://www.1750gtv.com
SCARB nr. 03894
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Keke

wo okt 05, 2005 14:45

ik vond de laatste rit een beetje tegenvallen.. de rit zelf niet maar de vragen vond ik op zn minst erg vaag... nou ja de vragen niet maar de antwoorden

Je moet je ook een beetje in de zieke geest van de organisatie verplaatsen. Maarja om nou foto's te gaan spiegelen is wel heel erg!! Ik was blij dat we hem hadden gevonden.

Ik zag hem in mijn spiegel dus voor mij was tie goed!

GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice

wo okt 05, 2005 16:24

[-X , deze rit is voor mij te moeilijk, heb het al moeilijk bij makkelijke ritten.. ](*,)
156 Sportwagon , 2003.
GTV 2.0 met Twinspark techniek, 1986.

jolinos

wo okt 05, 2005 19:47

niet van partij tis een beetje te ver rijden.

sander 156

wo okt 05, 2005 20:24

Helaas zijn wij er ook niet! weekendje Antwerpen, maar ja... wij staan in t algemeen klassement 23ste, dus vandaar dat ik het wel jammer vind dat we niet kunnen. Volgend jaar gaan we meer ritten mee rijden

ARGTV3V6TB
Guru
Guru

Re: RE: Moeilijke Rit

wo okt 05, 2005 23:21

ik vond de laatste rit een beetje tegenvallen.. de rit zelf niet maar de vragen vond ik op zn minst erg vaag... nou ja de vragen niet maar de antwoorden

Je moet je ook een beetje in de zieke geest van de organisatie verplaatsen. Maarja om nou foto's te gaan spiegelen is wel heel erg!! Ik was blij dat we hem hadden gevonden.

Ik zag hem in mijn spiegel dus voor mij was tie goed!
8) ja als je het zo bekijkt dan verdien je zeker de punten ;-)
Afbeelding

Roeltje 164

do okt 06, 2005 00:44

Door de zieke geest i.d.d , hou ik het zeker voor gezien, aangezien de organisatie er al op kickt dat je van te voren krijgt te horen dat de rijders minimaal de helft niet goed gaan beantwoorden, voor wie ben je dan bezig :idea: :idea: :idea: , voor je eigen KICK :roll: :twisted: of voor de leden..beetje jammer..... :?
Al met al, ben ik aardig afgekickt, want deze rit nodigt zeker niet uit tot meer en dat is jammer.
Beetje vaag allemaal [-X

gr Roel

En Rookie wordt ik toch wel, maar ik bedoel maar........

Roeltje 164

do okt 06, 2005 00:46

En dan vind je de putdeksel en dan moet de specificatie er nog bij, over ziek gesproken........................... :x :x :x :x :? 8)

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

do okt 06, 2005 08:46

Niet zo piepen! :P :D Als driekwart alle vragen goed kan beantwoorden is er ook niks meer aan en zitten we eind van het seizoen met 4 ex aequo nr. 1's #-o

Het was bovendien tevoren aangekondigd:
De rit is ongeveer 130 kilometer, en de route zal eenvoudig te vinden zijn. Maar, omdat de rit meetelt voor de Puzzelaar van het jaar, zitten er een aantal pittige vragen in, zodat de ware puzzelaar zich kan onderscheiden van de rest.
Doordat de ritten uit de kalender onderling verschillen in moeilijkheidsgraad qua navigatie en vragen, is er bovendien voor elk wat wils. En als je voor de punten meedoet, de vragen zijn voor iedereen even moeilijk 8)

p.s. ik ben zelf ook een beetje ziek.... :biggrin:
(onderaan mijn 1e posting op die pagina)

sander 156

do okt 06, 2005 11:59

De vragen van de 3 stromen rit waren enigzins ok! Het enige waar ik me over erger :evil: is inderdaad dat ze beginnen met de foto's te verdraaien en over het feit dat als je Kath. school en Bibliotheek op schrijft ze het fout rekenen..... Maar ja, dat alles mag de pret toch niet drukken. :cry: :lol:

Keke

do okt 06, 2005 12:09

Niet zo piepen! Als driekwart alle vragen goed kan beantwoorden is er ook niks meer aan en zitten we eind van het seizoen met 4 ex aequo nr. 1's
Ben ik het mee eens! Er moet natuurlijk wel wat te puzzelen zijn, anders is het ook weer niet leuk. Maar een beetje clementie bij de bijna goede antwoorden mag natuurlijk ook.

We gaan er maar vanuit de moeilijke Rit nog moeilijker wordt?!
Dus goed voorbereid op pad.

Kom op! Laat je niet kennen en we gaan er gewoon weer met z'n allen tegenaan.

jolinos

do okt 06, 2005 22:36

Ben blij dat ik alleen voor de fun de ritten rij en niet fanatiek puzzel dan kan ik me eigen er gelukkig ook niet druk om maken om die vragen want ze werpen wel discussie op.

ARGTV3V6TB
Guru
Guru

Re: RE: Moeilijke Rit

vr okt 07, 2005 11:47

Ben blij dat ik alleen voor de fun de ritten rij en niet fanatiek puzzel dan kan ik me eigen er gelukkig ook niet druk om maken om die vragen want ze werpen wel discussie op.
het is juist jammer dat er discussie kan ontstaan... dan zijn de vragen niet goed gesteld!

ik heb voor het pinin register ook een rit uitgezet en heb hier specifiek op gelet.. als je een vraag op een manier schrijft kan hij op 2 manieren worden beantwoord dus moet je de vraag ff omgooien of verduidelijken!! zo heb ik het gedaan en volgens mij zijn er op die dag totaal geen onenigheden geweest over de vragen... en ook daar zaten best pittige bij!
dat er een foto gespiegeld wordt is niet te zien maar is wel puzzelen... dat er een antwoord wordt gevraagd over een overgang die je ongeveer 7 aanwijzingen terug had kunnen zien das niet echt eerlijk en dat er op de bewuste bibliotheek meerdere plaatjes staan met maar 1 goed antwoord moet niet kunnen... daar krijg je problemen mee...

maar nogmaals.... de rit was echt geweldig mooi!!!! en eigelijk gaat het daar natuurlijk om.. puzzelen is een beetje bijzaak, maar wel leuk als je hoog eindigd..

ciaoo
Afbeelding

Terug naar “Evenementen”