Rockcity
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Hobby's !!

wo apr 12, 2006 12:06

Hoe heb je dat voor elkaar gebokst? Door het verkeerde eind van de fluit geblazen of zo :?: :wink:
Uhm, ik wilde eigenlijk een drumstel.
Helaas hebben pa en ma vroeger op een degelijke manier geleerd om een instrument te bespelen, en vonden ze dat ik eerst meer eens noten moest leren lezen, jawel op de blokfluitles dus :x
Maar goed, ik heb er altijd moeite mee gehad om in te zien dat vooropleidingen een middel zijn om op een beetje interessante vervolgopleiding te komen. De blokfluitles is wat dat betreft het eerste voorbeeld van vele latere.... :wink:
Als pa en ma overigens de muziek horen die ik normaal gesproken luister zeggen ze meestal iets in de zin van 'maar daar hoefde toch gin instrument voor te kenne speule?'
Er is dus nog hoop!! 8)
Ciao, Toine

156 2.0 JTS 2002
Ducati Monster 1200 R 2016

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo apr 12, 2006 12:44

Als pa en ma overigens de muziek horen die ik normaal gesproken luister zeggen ze meestal iets in de zin van 'maar daar hoefde toch gin instrument voor te kenne speule?'
Laat ze dan maar eens naar Cryptopsy anno 1998, Cryptopsy anno 2000 of Cryptopsy anno 2005 luisteren. Een flinke bak herrie, maar speel het maar eens na... da's eventjes doorbijten (als in een jaartje of 10 plankgas oefenen).

Of anders The Dillinger Escape Plan, oude Candiria of Meshuggah. Heb je wat te doen met je vrije tijd, wil je dat naspelen :wink:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Rockcity
Advanced Member
Advanced Member

RE: Hobby's !!

wo apr 12, 2006 13:08

Ik zal vanavond eens even luisteren, ik kan op m'n werk geen extensies met mp3's e.d. openen.
Dillinger Escape Plan ken ik al, de rest: nog nooit van gehoord...
Ciao, Toine

156 2.0 JTS 2002

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo apr 12, 2006 13:10

Ik zal vanavond eens even luisteren, ik 'kan op m'n werk geen extensies met mp3's e.d. openen.
Tip: boxen zachtjes. Is even au aan de oortjes...
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

wo apr 12, 2006 13:54

Ik zal vanavond eens even luisteren, ik 'kan op m'n werk geen extensies met mp3's e.d. openen.
Heee Yuri fijne muziekjes zeg :thumbs: Houdt ik wel van,enne die pijn aan de oortjes valt goed mee :wink:

Enfin back on topic mijn verdere hobbies:
1 Belgische triples(voor de leken=bier :wink: ) zoeken en proeven en gewoon drinken.
2 Schotse whisky
3 Ons hondje Jenson
4 Autolectuur lezen(varieërend van Autovisie tot AMK enz enz)
5 begonnen met Alfa's te sparen op schaal 1:43
6 muziek luisteren

AlfettaQO
Member
Member

wo apr 12, 2006 14:01

Hey Meshuggah, lang geleden nog in Tilburg gezien. Volgens mij als voorprogramma van Machine Head. Geweldige avond.

Rockcity
Advanced Member
Advanced Member

wo apr 12, 2006 14:12

Mijn oortjes doen gelukkig niet zi snel pijn, haha! 8)
Ciao, Toine

156 2.0 JTS 2002

harald

wo apr 12, 2006 16:36

:shock: :shock: :shock: SCHROK ME DE TERING :shock: :shock: :shock:

Alfarmada

wo apr 12, 2006 16:44

Mijn hobby's :
Afbeelding

en
Afbeelding

en muziek luisteren en kopen met als uitschieter

Afbeelding

en soms mag het ook wat stiller
Afbeelding

Philip

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

wo apr 12, 2006 17:30

-bier drinken met vrinden
-Belgisch bier drinken op de bank
-werk (sic)
-autootjes (sleutelen aan, hebben, rijden, slap over lullen)

Andretti Molletti

wo apr 12, 2006 18:54

Skattie

8)

Rockcity
Advanced Member
Advanced Member

wo apr 12, 2006 19:14

:shock: :shock: :shock: SCHROK ME DE TERING :shock: :shock: :shock:
Onze kat ook, hahaha, en die is inmiddels best wat gewend :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Zelf schrik ik niet zo gauw, maar dit is niet helemaal m'n ding. De muziek vind ik wel vet, de zang doet me minder (klinkt een beetje als m'n ouwe buurvrouw op een slechte dag :wink: )
Ciao, Toine

156 2.0 JTS 2002

Erwin
Member
Member
Contacteer: Website

wo apr 12, 2006 19:50

Naast het Alfa gebeuren zijn dit mijn hobby's :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
33 SW 1.7IE 1993 - R.I.P
RRclassic 3.9 EFI
Alles is relatief......absoluut!!

164 Q4

wo apr 12, 2006 20:16

The Fast Show wordt herhaald op Canvas. Super!

http://images.google.nl/images?q=tbn:nv ... show_3.jpg
Ik weet het, iedere avond! Ik heb toen ik in de UK was gelukkig vrijwel alle DVD's kunnen kopen, tot aan de 'Last Fast Show Ever Part 1' toe. Geniaal! Van Big Train was niks te vinden helaas, maar daar heb ik wel een mini-stripboekje van met de supergave staar-kampioenschappen.

Helaas slaat dit soort humor in de lage landen geloof ik niet echt aan :(
Bij de grote massa hier niet maar ik ben ook een enorme liefhebber van die engelse comedy. Little Brittain vind ik ook machtig. Die humor zou je in de US echt niet kunnen flikken zonder dat het geboycot wordt. Vooral 'the only gay in the village' ,die gast die de hele tijd bij de prime minister loopt te ouwehoeren of die van 'bitty'.

Afbeelding

Veloce
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

wo apr 12, 2006 20:32

Mijn grootste hobbies behalve Alfa's (en Fiats, Lancia's en andere ouwe meuk) zijn:

1. Muziek! In meerdere vomen. Ben zelf muzikant. Ik drum in een band ( http://www.the-flappers.com ), en soms help ik andere band wel eens uit als hun drummer verhinderd is. We spelen vooral muziek uit de jaren '50/'60/'70.
Ook zit ik bij een harmonie/orkest. Daar ben ik al 16 jaar bij de drumband. Daar speel ik vooral scherpe (solo)trom, maar speel ook wel eens op 't klokkenspel of vibrafoon, de pauken en toms of bongo's etc. En 't marcherern hoort er natuurliojk ook bij. Daarnaast heb ik ook bij 't orkest gezeten. Daar ben ik vorig jaar op gestopt omdat me dat te druk werd (en het repeteren op zondag-ochtend). De eerste jaren heb ik als trompettist en hoorn-bespeler daar gezeten. Maar het klikte niet met de hoorn-docent en ik vond 't ook wel wat saai worden op een gegeven moment. Dus ben ik ook daar maar als slagwerken begonnen. Ook daar speel ik allerhande instrumenten, eigenlijk dezelfde als bij de drumband. Maar soms duik ik wel eens achter 't drumstel. Maar mijn sterkste punt daaris volgende de mensen daar "gaatjes vullen". Met alle kleine instrumenten de leegte opvullen. Soms wel 3 partijen tegelijk en 6+ instrumenten per muziekstuk. Wat dus als gevolg heeft dat ik me de pleuris ren daar.

Daarnaast verzamel ik muziek. Maar ben niet iemand die al zijn spaargeld uitgeeft aan cd's en LP's. Wel heb ik een oude grammofoonspeler waar ik veel oude muziek op draai. Klinkt toch altijd veel sjieker dan opnieuw ge-remasterde versies op cd. Heb vooral veel spul van The Who, CCR, Beatles, Stones en The Police. En mijn cd-collectie gaat ook al net over de 1000 cd's heen.

Het bezoeken van concerten doe ik niet zo veel, maar ga wel vaker kijken naar lokale bandjes in cafés. Wel ga ik wel eens naar festivals, omdat dat met een groep altijd reuze gezellig is op de camping. Mijn enige vast punt op de agenda is 1x per jaar naar de Golden Earring. Maar als er eens iets interessants i, ga ik ook. Bijv John Fergery of Bryan Adams in Antwerpen.

Als ik me verveel, dan knap ik ook wel eens wat oude rommel op. Heb afgelopen jaar een oude marstrom uit 1975 "gerestaureerd". Het ding zag er niet uit, maar nu is ie weer als niet. Met origineel vel en al erop en in een prachtige foute parelmoer kleur.

2. Honkballen.
Ik ben al een aantal jaren fervent honkballer. Maar ik ben helaas afgelopen zondag moeten stoppen hiemee vanwege een slepende voetblessure. Het ging de laatste jaren al slechter, maar sins november ging het opeens fout (teenontwrichting), en ging het helemaal niet meer. Zondag een try-out-toernooi gespeeld, maar heb na 1 wedstrijd al op moeten geven. Ik zal dus een andere hobby moeten gaan zoeken, want ik wil wel blijven sporten. Maar van de dokter mag ik alleen nog maar zwemmen en licht fitnessen. Maar dit is een beetje saai. Maarja, niet slecht voor iemand van 21, die nu al niks meer kan/mag doen. ;)

3, Duiken/snorkelen
Ook ga ik 's zomers en in de herfstvakantie altijd op vakantie naar de wat tropische oorden om te duiken of snorkelen. Meestal zijn dat Florida (daar heb ik familie wonen) en Egypte. Ik heb geen eigen uitrusting, want daar doe ik 't gewoon niet vaak genoeg voor. Heb wel een onderwater-camera voor mooie foto's te maken.
'65 Giulia 1600 Super
'67 GT 1300 Junior
'86 Spider 2.0 Veloce
'20 Giulia 2.0T

http://www.alfa-giulia.com

Terug naar “Het Forum Café”