SPIDERVELOCE1750

Re: RE: HOERA !!!! Ik ben heel VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVro

do nov 17, 2005 22:01

Rood wit zwart???
De voormalig Germaansche dundoek?
Klinkt niet echt aantrekkelijk ... nee bedankt :wink:

Maar als je m zwart maakt krijgen jullie van mij een nummerplaathouder voor achterop met daarop: Mafia Staff Car.....................
Goed plan!
Deal 8) :wink:

Kristal

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: HOERA !!!! Ik ben heel VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVrolijk

do nov 17, 2005 22:43

ja maar was dan dat rood wit blanc en zwart? Waals? Vlaams?
Whatever?
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do nov 17, 2005 23:14

Laat ik eens wat tegengas geven. :o
Ik vind zo'n donkere grijze of grijsgroene veel chiquer/ beter bij de 90 passen. Begrijp me niet verkeerd: zwart is ook mooi, maar niet origineel èn in mijn ogen net even minder dan een mooie donkere metallic tint. Ik vind de kleur die ze nu heeft niet verkeerd. En zo op het eerste gezicht zou ik ook zeggen dat niet de gehele auto gespoten hoeft te worden.... :D Bedenk wel: als het echt mooi moet worden èn een andere kleur, dan moet de auto wel volledig kaal! :shock: Als het mijn auto was, behield ze haar originele kleur. :roll: Maar helaas, ze is niet van mij. :( :wink:

p.s. die zwarte 90 op de foto's had ook een geshavde achterklep, zonder A.R. embleem en typeplaatjes. Heel maffia. Nadeel: hij werd nagal eens uitgescholden voor Volvo. :shock: dusss [-(
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

vr nov 18, 2005 08:33

Ik zou er dus wel gewoon voor gaan, maar ik zit dan ook in een iets andere positie.
Dicht bij het vuur zullen we maar zeggen
Dus echt objectief ben ik niet en als er de financiele middelen zijn zou ik er voor gaan.
En er zijn echt wel wat kosten besparende opties.
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

ronald
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

vr nov 18, 2005 11:37

Afbeelding

Dit is toch dat Cosa Nostra ding? Mooi hoor! Er zaten altijd van die rare kentekenplaten op, met hele sierlijke letters.

Afbeelding

Dit is HELEMAAL mooi!!! =D> :thumbs: Wát een mooi ding zo in die kleur!

Voordat mijn 90 gespoten werd hebben we ook aan zwart gedacht ipv donker grijs. Nadeel was inderdaad dat alles gespoten moest worden (alhoewel het motorruim nu toch ook gespoten is) en dat zwart toch wel heel besmettelijk is. Ik heb ooit een foto gezien van een heel donkerblauwe 90, met mettalic lak. Dat was ook erg chique...

Misschien niet erg origineel maar ik zou stiekum :oops: eens kijken welke kleur die tweede 90 is. Zo zou ik hem willen hebben... =D>

Aan de andere kant, misschien moet je er gewoon mee gaan rijden. Ik ben fanatiek begonnen met de mijne maar alle winterauto's bleken toch ook wel leuk dus kwam de Novanta in een hoekje te staan... Zo op de foto's te zien zit er aan zichtbaar plaatwerk wel wát werk aan maar toch niet echt schokkend? Netjes laten repareren en dan lekker mee gaan rijden...

Trouwens wel een origineel exemplaar die van jullie. Originele P6 banden er nog om en een originele (high performance :^o ) cassette speler..
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

SPIDERVELOCE1750

vr nov 18, 2005 12:17

Leuk al die reacties .

We hebben gisterenavond nog wat in de onderhoudsboekskes zitten snuffelen en het is nu ook wel duidelijk dat we ( alweer ) tweede eigenaar zijn . Deze Bella heeft in 18 jaar tijd maar iets meer dan 70.000 km gebold :D . De oudere dame heeft er blijkbaar enkel plaatselijke ritjes mee gemaakt tot ze haar uiteindelijk niet meer nodig had ... maar met het kofferke worden blijkbaar nog steeds comischkes gedaan :(

Gisteren ook ingeschreven bij het 90register , dus we hopen daar ook wat meer op te steken over de verschillende mogelijkheden qua kleurkes :wink: Maar hoe meer ik ze in het zwart zie , hoe mooier ik het vind ... we zien wel , we hebben tijd . Eerst maar weer in het verkeer krijgen ttz de roest "oplossen" .

Kristal

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

vr nov 18, 2005 12:50

=D> =D> =D> =D>

HEEELe goede aanschaf Kristal ! Nu met weemoed denk ik aan de heerlijke tijd die ik had in DEZELFDE antraciete Alfa 90 *snik* Ze zag er niet echt uit maar mankeerde ook niets.....De antraciete kleur en de deuken (niet door mij) boezemde veel ontzag in.
Het is een HELE fijne bella die door velen lelijk gevonden wordt, omdat ze juist een ECHTE is, geniet ze veel aanzien door mij.

Spuiten? Ja, zwart past goed bij uw lange lederen jas :lol:

Ik zou wachten, eerst de lichte cosmetiek oplossen en vooral :driving: Als ze het dan verdient......dan mag ze meer makeup :wink:

tssss......prachtig........ 8) 8)
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

vr nov 18, 2005 12:56

:evil: Ik heb destijds gezocht om de koffers na te bestellen, of naar de fabrikant (van de koffer) om er bijvoorbeeld 50 te laten maken en te verkopen.

Na 6 maanden kwam ik achter dat de fabrikant - die inmiddels door overname/fusie - niet meer in oude hoedanigheid opereerde.... :twisted:
Wel leuk de behulpzaamheid van Alfa personeel - kwam terecht op afdeling inkoop.....helaas niet vruchtbaar genoeg.

:oops: Nog leuker: alles in de baas zijn tijd (ik was toen internationaal inkoper) Koffers zijn dus een kapitaal waard.
Misschien collectief via het register een koffer laten namaken? en verkopen op internationaal gebied om kosten laag te houden? :idea: :?:
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

figlio del commesso
Advanced Member
Advanced Member

vr nov 18, 2005 15:52

Ik meen me te herinneren dat we het op het oude forum eens over gehad hadden nav een paar look-a-likes die op ebay stonden. (leken niet heel erg, maar koste een stuk minder als originele).

Adios, JR

SPIDERVELOCE1750

vr nov 18, 2005 16:19

Hé ...bedankt voor de suggestie . Ik snuffel wel eens rond . Ik vraag me wel af of iemand van jullie enig idee heeft wat ze ongeveer derzerdagen ( durven) vragen voor zo'n koffertje . Zoals ik al zei heeft de dame toendertijd er 250 euro voor betaald en we hebben haar adres nog ... :wink:

Kristal

gtj1600
Guru
Guru

vr nov 18, 2005 16:56

hoi kristal, gefeliciteerd met de 90.....ben benieuwd.....wanneer is hij/zij te bewonderen....nieuwjaars receptie?
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: HOERA !!!! Ik ben heel VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVro

vr nov 18, 2005 17:01

hoi kristal, gefeliciteerd met de 90.....ben benieuwd.....wanneer is hij/zij te bewonderen....nieuwjaars receptie?
Hé ja wanneer zou daar plaats en datum van bekend worden ?
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

gtj1600
Guru
Guru

zo nov 20, 2005 11:03

in het laatste klaverblaadje van dit jaar.... :lol: :wink:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”