Oe-oe! Foto maken hoor!En het moet goed zijn want ik heb in mijn hoofd zitten dat ik, wanneer weet ik nog niet, met de Sei op vakantie ga naar zuid-italie (sicilie)

Godfather III, Bagheria Sicilië
Chris
Oe-oe! Foto maken hoor!En het moet goed zijn want ik heb in mijn hoofd zitten dat ik, wanneer weet ik nog niet, met de Sei op vakantie ga naar zuid-italie (sicilie)
Ik zeg nog: kies injectie !
Idd de nóg zwaarder ondergewaardeerde broer van de 90 oid...Ik denk dat het gave van een Sei in het bizarre zit. En in meer of mindere mate houden Alfisti van bizar, anders reden ze wel Opel. Dus vandaar dat de Sei waarschijnlijk een ernstige cult-auto gaat worden in ons clubje...
Maar zo'n heksentoer is dat niet hoor, het afstellen van de carburateurs, meestal is de standaard setup al voldoende. Zelfs zonder kwikkolom goed te doen. Het enige dat echt heel belangrijk is, is dat ze brandschoon zijn.Hee, hallo,
Ik kan niet heksen hoor!
Eerst (natuurlijk voor weinig) een 3.0 automaatmotor scoren en die klaarmaken en gaat U zo verder, en dan dat inbouwen.
Die carbs zijn ubergeil om als koffietafel te hebben, maar tja, IK kan ze niet afstellen. Dat gaat wat verder dan een setje op een Nord.