Nederlanders kunnen niet autorijden.
Klopt als een bus helaas; Ik zit heel veel op de weg, meestal op de motor

in Nederland omdat ik dat gewoonweg sneller ter plekke ben en weiniger last heb van file's en zelden parkeerproblemen heb. Denk dat er wel gemiddeld elke dag een "koekblikker" me een dwarsleasie wil bezorgen

door simpelweg niet uit hun doppen te kijken, geen voorrang verlenen, snelheid niet kunnen inschatten etc. en ow ja richtingaanwijzers zijn die ook uit de mode

Al verscheiden keren meegemaakt dat ze me ondanks een hele kerstboomverlichting niet opmerken; op dat moment redeneer ik
jij wil me dood hebben en schup als ze binnen afstand komen met alle plezier z'n spiegel eraf of zet me "rallyboots" rustig in je deur. Helpt altijd

Daarbij ben ik normaliter echt een beschaafde verkeersdeelnemer die zelfs als een van de weinigen binnen de bebouwde kom nooit te hard rij en zelfs stop voor een zebrapad waar mensen proberen over te steken. (want dat laatste schijnt ook uit de mode te zijn)
Als het weer het niet toelaat om te 2 wielen, neem ik meestal me 2CV en tuf ik rustig aan (max 100 op de snelweg) met het verkeer mee en pas me aan de snelheid van het overige verkeer aan. Die keer dat ik een vrachtwagen daarmee durf in te halen zit er alweer een lease-slopel of volksauto gelijk op me bumper. Ik zwaai dan altijd vriendelijk zo van ik kan nie harder
In het buitenland met de AR zit ik vooral in Duitsland goed door te tuffen (160-180) en daar vallen de capriolen van me landgenoten het meeste op. De gemiddelde buitenlander kan al helemaal de NL (Nur Links) sticker met de sleurhut erachter wel afschieten. kom je aankakken met 160+ trekt er wel altijd de een of ander sukkel z'n sleurhut naar de linkerbaan (op een 3 baansweg, waar ie helemaal niet komen mag trouwens) en moet je vol in de ankers. En het is ook altijd een nederlander, aanpassen aan de rest of omgeving is ons vreemd. Hier is het ieder voor zich....................................helaas