Ik was er ook helemaal ziek van

en nog,want ik had me zoals zovelen enorm verheugd op het volgen van Le Dakar en dan vooral het vrachtwagen klassement.
Toch als ik er nuchter over denk geloof ik niet dat er niets mis is met de Dafs je maakt mij nl. niet wijs dat je zomaar naar huis gestuurd wordt ook niet door steekpenningen.
Vergeet niet dat zij de enigen zijn die naar huis gestuurd zijn en waarom juist zij?
Vorig jaar was ik helemaal verkocht door de sympathieke Bekx en echt ziek toen hij gediscalifiseerd werd, maar aan de andere kant, was zijn auto niet conform de eisen en dus zijn er fouten gemaakt.
Iedereen die racet weet dat je aan bepaalde reglementen moet voldoen en iedereen probeert de regels tot op het randje te benutten en soms zelfs daar overheen.......
Als ik nu hoor dat er twijfels zijn of de Daf 75 wel conform de eisen is en ze speciale aanpassingen in het reglement wilden hebben om de 75(mooi getal trouwens

)te verbeteren dan denk ik dat ze op het randje hebben gebalanceerd en er net zijn afgevallen.
Dat is het risico van racen en als je wilt winnen moet je welleens te ver gaan.
Daarom vind ik het te gemakkelijk om de organisatie af te vallen, ik denk dat Daf gewoon een te groot risico heeft genomen met te grote gevolgen, voor de kijkers maar ook voor de sponsors

.
Maarja er zijn nog vele Nederlanders in de strijd dus laten we voor hen dan maar duimen..
Ik ga het allemaal toch maar volgen......